Безос та Ді Капріо допомогли виробнику культивованого лосося зібрати рекордні інвестиції

Стартап із Сан-Франциско Wildtype, що культивував філе лосося для суши, зібрав $100 млн для розширення виробничих потужностей перед виходом на ринок.

Найбільший в історії раунд фінансування очолив Л. Каттерон. Серед інших відомих інвесторів — Леонардо Ді Капріо, Bezos Expeditions, Temasek та Cargill.

Крім того, стартап підтримали кілька відомих кухарів та спортсменів. Таким чином, загальна сума залученого фінансування Wildtype перевищує $120 млн.

У вересні 2020 року компанія запустила попереднє замовлення на свого культивованого лосося, оголосивши про плани співпрацювати з вибраними шеф-кухарями.

В липні минулого року було відкрити пілотний завод, який зі слів Wildtype, може виробляти до 90 тон культивованого лосося на рік. Виробництво передбачає розміщення першого у світі залу для дегустації суші з лабораторної риби.

Проте, для комерційного запуску стартапу варто буде ще збільшити виробничу потужність.

«Ця інвестиція дає нам капітал, необхідний для різкого розширення наших виробничих можливостей, щоб відповідати швидкому зростанню обізнаності та попиту на культивовані морепродукти», — сказав Джастін Колбек, генеральний директор Wildtype.

 

Варто відмітити, що Леонардо Ді Капріо, якого вважають одним з найвпливовіших кліматичних активістів світу, є активним інвестором у альт-білкові стартапи, а виробник альтернативного молока Perfect Day називає голівудського актора своїм радником.

Джерело: Vegconomist

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Відомий навігатор Waze маркуватиме на картах, де купити залишки ресторанної їжі

Too Good To Go — це програма, що з'єднує користувачів із магазинами та ресторанами, які мають непродані надлишки їжі,...

Українська молочна компанія “Люстдорф” представила питну кашу

Як зазначають в компанії, аналогів новому продукту на ринку не існує. Він позиціонується як повноцінна їжа, яку не потрібно...

Із вівса та водоростей: ринок рослинного молока подвоїться до 2030 року

На сьогодні ринок рослинної молочної продукції оцінюється в $12,6 млрд, і за прогнозами, він зростатиме зі швидкістю майже 11%...

Тренди ринку здорового харчування: новинки, тенденції правильного харчування у 2022 році

Сьогодні тренд на здорове харчування перестає бути просто захопленням, а підхід до вибору продуктів стає все більш усвідомленим. Тепер...

Рік із Glovo: що і як замовляли користувачі у 2024 році 

У грудні 2024 року глобальний Glovo перетнув позначку в 1 мільярд замовлень з моменту заснування компанії майже 10 років...

Кока-Кола дарує 1,5 млн пляшок напою сім’ям, що опинилися в складних ситуаціях

Ініціатива спрямована на підтримку родин, що опинились у складних життєвих обставинах, багатодітних сімей, внутрішньо переміщених осіб, людей похилого віку,...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

«Молочний альянс» та Українська молочна компанія спільно з БФ «Управляй Майбутнім» передали молочну продукцію польовому госпіталю

Група компаній «Молочний альянс», Українська молочна компанія та БФ «Управляй Майбутнім» об'єднали зусилля для підтримки українських захисників, які перебувають на лікуванні у Головному...

Може вас зацікавити

Французи розробили паливо для суперкарів із відходів виноробства

Сировиною для виробництва палива стали винний осад та виноградні...

Ізраїльський стартап створив картоплю, третина якої – чистий білок

Інноваційна бульба має значні переваги над соєю або горохом....

Гонконзький стартап створив водорозчинні пакети, які замінять пластикові у супермаркетах

Компанія Invisible створила екологічно чисту альтернативу пластиковим пакетам «із...

Дизайнерка з Іспанії перетворює харчові відходи на засоби по догляду за шкірою

Віра виготовляє продукти по догляду за шкірою із фруктів,...

Вибір редактора
В продовження теми