Безос та Ді Капріо допомогли виробнику культивованого лосося зібрати рекордні інвестиції

Стартап із Сан-Франциско Wildtype, що культивував філе лосося для суши, зібрав $100 млн для розширення виробничих потужностей перед виходом на ринок.

spot_img

Найбільший в історії раунд фінансування очолив Л. Каттерон. Серед інших відомих інвесторів — Леонардо Ді Капріо, Bezos Expeditions, Temasek та Cargill.

Крім того, стартап підтримали кілька відомих кухарів та спортсменів. Таким чином, загальна сума залученого фінансування Wildtype перевищує $120 млн.

У вересні 2020 року компанія запустила попереднє замовлення на свого культивованого лосося, оголосивши про плани співпрацювати з вибраними шеф-кухарями.

В липні минулого року було відкрити пілотний завод, який зі слів Wildtype, може виробляти до 90 тон культивованого лосося на рік. Виробництво передбачає розміщення першого у світі залу для дегустації суші з лабораторної риби.

Проте, для комерційного запуску стартапу варто буде ще збільшити виробничу потужність.

«Ця інвестиція дає нам капітал, необхідний для різкого розширення наших виробничих можливостей, щоб відповідати швидкому зростанню обізнаності та попиту на культивовані морепродукти», — сказав Джастін Колбек, генеральний директор Wildtype.

 

Варто відмітити, що Леонардо Ді Капріо, якого вважають одним з найвпливовіших кліматичних активістів світу, є активним інвестором у альт-білкові стартапи, а виробник альтернативного молока Perfect Day називає голівудського актора своїм радником.

Джерело: Vegconomist

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Брокомоле та їжа лівійських євреїв. Українська «Стодола» виготовила унікальні соуси

У лютому компанія випустила на ринок цілу лінійку незвичайної органічної їжі. Це – соус брокомоле, що являє собою суміш...

Зірки Голлівуду інвестують у рослинне преміум-м’ясо

Нове фінансування, сума якого не розголошується, спрямують на розширення присутності бренду у сферах громадського харчування та роздрібної торгівлі, а...

З бананів, кактусів, листя та зерна: 70 компаній намагаються перевинайти шкіру

За даними IDTechEx, понад 70 компаній у світі вже розробляють інноваційні матеріали, використовуючи найнесподіваніші джерела сировини — банани, листя...

Рослинна їжа вийде за рамки імітації м’яса — тренди з останньої виставки інноваційної їжі

Рослинні продукти майбутнього вийдуть за рамки імітації їжі тваринного походження. Зі зростанням кількості споживачів, для яких м’ясо не є...

Австралійці створили дитячу суміш із кокоса. Майже як материнське молоко

Співпраця з Університетом Квінсленду, батьками та медичними фахівцями дозволила створити продукт, що максимально наближений до материнського молока та забезпечує...

Запорізький виробник варить із кизилу дропси та фарширує ягоди анчоусами

Кизилові дропси виготовляють з кизилового та яблучного пюре з додаванням меду та йогурту.  Солодощі не містять цукру, але багаті на...

Може вас зацікавити

Виробник крекерів із цвіркунів запускає франчайзинг. Вхід у бізнес – 300 тис. євро

Вхід у новий бізнес коштуватиме 300 тис. євро За ці...

Більше комбучі та квашеної капусти: продажі їжі для зміцнення імунітету зросли на 50%

Щоб зробити такий висновок, дослідники проєкту Packaged Facts проаналізували...

Вибір редактора
В продовження теми