Такі результати дослідження, оприлюдненого компанією ADM у свіжому звіті щодо тенденцій, які формуватимуть ринок альтернативного білку у 2022 році.
Загалом світовий фудгігант виділяє кілька основних тенденцій, які драйвитимуть ринок протягом найближчого року:
- Використання нових джерел білка, від клітинного до ферментування грибами та отриманого з повітря;
- Поява ферментації як послуги;
- Поява нового покоління рослинної сировини для створення цільних альтернатив м’ясу;
- Інновації та прозорість процесу – від насінини до вилки;
- Зниження цін на культивовані м’ясні продукти;
- Розширення форматів продуктів, зручних для дітей.
«Усі ці технології перебувають у стадії розробки. Це не тільки клітинний, грибний та повітряний білок, але й рослинні рішення, окрім сої: гороховий білок, білок із нуту, соняшнику та навіть квасолі пінто», – говорить Летісія Гонсалвес, президент ADM з глобальних продуктів харчування та інгредієнтів.
За її спостереженнями, нові компанії із технологіями наступного покоління «дуже швидко просуваються вперед, виводячи інноваційні технології на ринок».
Однак сама ADM теж не відстає від трендів, особливо в сегменті рослинних альтернатив.
Недавно зіркова пара із Боллівуду Рітіш і Генелія Дешмукх у партнерстві з ADM запустили Imagine Meats – інноваційне підприємство, яке створює “рослинну магію” на тарілці, поєднуючи смак, текстуру та поживність.
Imagine Meats зосереджена на перевинайденні традиційних індійських страв з використанням альтернатив м’ясу. Отримати потрібний профіль смаку – задача, яку вирішує сама компанія ADM, маючи широке портфоліо альтернативних білків.
У портфоліо Imagine Meats – бір’яні, змішане індійське блюдо з рису, яке традиційно включає регіональні спеції та м’ясо. Інші пропозиції включають шашлик з баранини та курки на рослинній основі, які популярні в Індії та на всьому Близькому Сході.
А у США ADM разом з Marfrig, найбільшим у світі виробником яловичих котлет, допомагають розробляти та виробляти продукти рослинного походження для американських споживачів.