Аграрний гігант, зірки Болівуду та найбільший у світі виробник котлет взялися перевинайти м’ясо

33% сімейних обідів містять альтернативні джерела білку, а майже половина (46%) споживачів рослинних продуктів говорять, що обирають їх задля підтримки загального здоров’я.

Такі результати дослідження, оприлюдненого компанією ADM у свіжому звіті щодо тенденцій, які формуватимуть ринок альтернативного білку у 2022 році. 

Загалом світовий фудгігант виділяє кілька основних тенденцій, які драйвитимуть ринок протягом найближчого року:

  • Використання нових джерел білка, від клітинного до ферментування грибами та отриманого з повітря;
  • Поява ферментації як послуги;
  • Поява нового покоління рослинної сировини для створення цільних альтернатив м’ясу;
  • Інновації та прозорість процесу – від насінини до вилки;
  • Зниження цін на культивовані м’ясні продукти;
  • Розширення форматів продуктів, зручних для дітей.

«Усі ці технології перебувають у стадії розробки. Це не тільки клітинний, грибний та повітряний білок, але й рослинні рішення, окрім сої: гороховий білок, білок із нуту, соняшнику та навіть квасолі пінто», – говорить Летісія Гонсалвес, президент ADM з глобальних продуктів харчування та інгредієнтів.

За її спостереженнями, нові компанії із технологіями наступного покоління «дуже швидко просуваються вперед, виводячи інноваційні технології на ринок».

Однак сама ADM теж не відстає від трендів, особливо в сегменті рослинних альтернатив.

Недавно зіркова пара із Боллівуду Рітіш і Генелія Дешмукх у партнерстві з ADM запустили Imagine Meats – інноваційне підприємство, яке створює “рослинну магію” на тарілці, поєднуючи смак, текстуру та поживність.

Imagine Meats зосереджена на перевинайденні традиційних індійських страв з використанням альтернатив м’ясу. Отримати потрібний профіль смаку – задача, яку вирішує сама компанія ADM, маючи широке портфоліо альтернативних білків.

Traditional assorted Indian food, Holi colours powder, rustic background. Indian Holi holiday. Indian dishes and snacks set. Holi celebration. Top view. Festive Indian table setting. Space for text

У портфоліо Imagine Meats – бір’яні, змішане індійське блюдо з рису, яке традиційно включає регіональні спеції та м’ясо. Інші пропозиції включають шашлик з баранини та курки на рослинній основі, які популярні в Індії та на всьому Близькому Сході.

А у США ADM разом з Marfrig, найбільшим у світі виробником яловичих котлет, допомагають розробляти та виробляти продукти рослинного походження для американських споживачів. 

Джерела: ADM, ADM news, The Spoon

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Винахідник лабораторного м’яса спрогнозував, чи зникне традиційне тваринництво через 20 років

Скоріше, ці два напрямки існуватимуть поруч, вважає Дідьє Тубіа, засновник та генеральний директор Aleph Farms – піонера на ринку...

Світовий лідер ринку їжі купує розробника інноваційних ароматів

Revela, з річним обсягом продажів майже у $240 млн, доповнить глобальне портфоліо ароматів ADM у сегменті молочних ароматизаторів розміром...

Без звуків «Му»: молочний сир без корів з’явиться на ринку через два роки

Замість корів Formo використовує мікроорганізми, кодовані послідовностями ДНК молочного білка. Ці клітини вирощують у ферментері, поки не буде отримано...

Два європейські проєкти з’ясували, як вирощувати м’ясо в космосі

Команди складаються з німецької компанії Yuri та Reutlingen University, а також британських фірм Kayser Space, Cellular Agriculture і Campden...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Найбільша торгівельна мережа в Канаді почала продавати українські продукти

У торонтському супермаркеті Loblaws з’явилася спеціальна полиця з українськими товарами. На ній представлені такі бренди, як «Наш сік», Yogoda,...

Може вас зацікавити

Якщо припече. Створена самонагрівальна банка для кави

Щоб активувати процес нагрівання, необхідно покрутити дно банки і...

Голландський стартап отримав $35 млн на пельмені з лабораторної свинини

Загальна сума фінансування компанії сягнула $95 млн Оголошення з’явилося через...

Uber Eats з нового року доставлятиме їжу безпілотними автомобілями Hyundai

Платформа доставки їжі Uber Eats та технологічна компанія Motional,...

Стрес, ціни та блекаути змінили харчові звички половини українців – опитування

Ключовими факторами, що впливають на харчову поведінку українців, стали...

Стартап створив «пігулку» для імунітету із секретного інгредієнта королівського торта

Жувальні цукерки підтримують імунне здоров’я та містять утричі більше...

Вибір редактора
В продовження теми