Портфель рослинних продуктів Nestlé включає вегетаріанські бренди Garden Gourmet, Natural Bliss, Vuna та Sweet Earth. Сюди ж варто додати безмолочні батончики KitKat, продукти Nescafé тощо.
За підсумками року продажі вегетаріанської та рослинної їжі зросли двозначно
Категорія принесла транснаціональній компанії зі штаб-квартирою у Швейцарії $860 млн.
Марк Шнайдер, генеральний директор Nestlé, говорить, що органічне зростання було сильним завдяки швидкісним інноваціям та посиленню цифровізації. Звісно, велику роль в успіху Nestlé відіграє стійка модель виробництва.
Минулого місяця Nestlé оголосила про плани інвестувати $1,4 млрд у вирішення проблеми дитячої праці у своєму ланцюжку поставок (так, виробництво какао досі глобально цим грішить). Заодно компанія обіцяє створити нові какао-продукти у 2023 році, та розширити успіх веганських батончиків KitKat.
Окрім них серед продуктів Nestlé дуже популярною виявилася Vuna – нещодавно запущена альтернатива тунцю на рослинній основі.
У вересні 2021 р. компанія також перезапустила свій бренд Garden Gourmet з чотирма новими продуктами, в тому числі, рослинними креветками за “зміїної пальми” та веганськими яйцями.
А минулого тижня Nestlé випустила в Таїланді рослинну версію свого солодового напою Milo – для тих, хто не переносить лактозу.
«Ми хочемо, щоб люди полюбили рослинну їжу з першого шматочка, тому наполегливо над цим працюємо», – додала Хонца Дусанек, керуючий директор з продуктів харчування і сегменту Dairy в Nestlé UK та Ірландії.
Джерела: Nestlé, Green Queen