Мільярд на рослинному тунці, веганських яйцях та креветках — світовий гігант заробив на foodtech

Продажі Nestlé за результатами 2021 року зросли більш ніж на 3% до понад $94 млрд. Один з найбільших драйверів харчового гіганта – рослинна їжа.

Портфель рослинних продуктів Nestlé включає вегетаріанські бренди Garden Gourmet, Natural Bliss, Vuna та Sweet Earth. Сюди ж варто додати безмолочні батончики KitKat, продукти Nescafé тощо. 

За підсумками року продажі вегетаріанської та рослинної їжі зросли двозначно

Категорія принесла транснаціональній компанії зі штаб-квартирою у Швейцарії $860 млн.

Марк Шнайдер, генеральний директор Nestlé, говорить, що органічне зростання було сильним завдяки швидкісним інноваціям та посиленню цифровізації. Звісно, велику роль в успіху Nestlé відіграє стійка модель виробництва.

Минулого місяця Nestlé оголосила про плани інвестувати $1,4 млрд у вирішення проблеми дитячої праці у своєму ланцюжку поставок (так, виробництво какао досі глобально цим грішить). Заодно компанія обіцяє створити нові какао-продукти у 2023 році, та розширити успіх веганських батончиків KitKat. 

Окрім них серед продуктів Nestlé дуже популярною виявилася Vuna – нещодавно запущена альтернатива тунцю на рослинній основі

У вересні 2021 р. компанія також перезапустила свій бренд Garden Gourmet з чотирма новими продуктами, в тому числі, рослинними креветками за “зміїної пальми” та веганськими яйцями.

А минулого тижня Nestlé випустила в Таїланді рослинну версію свого солодового напою Milo – для тих, хто не переносить лактозу.

«Ми хочемо, щоб люди полюбили рослинну їжу з першого шматочка, тому наполегливо над цим працюємо», – додала Хонца Дусанек, керуючий директор з продуктів харчування і сегменту Dairy в Nestlé UK та Ірландії.

Джерела: Nestlé, Green Queen

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Желе з біореактора: стартапи шукають нові способи створення желатину

Textura Tempo позиціонується як «новий тип желатину», може використовуватися для кремів, начинок, замороженої випічки та решти термочутливих продуктів.Інгредієнт можна...

Олена Вовк, співвласниця Enzym Group, про інновації на ринку їжі: тренди, суперфуди та інвестиції

У 2023 році, в умовах повномасштабного вторгнення, Enzym Group запустила в Україні нове біотехнологічне виробництво LinkCell, де виготовляє функціональні...

Італійський бренд спортивного харчування створив каву у стіках. Її можна пити відразу і будь-де

Запатентована формула кавового стіка енергетично заміняє чашку кави з кав’ярні, проте її можна випити на ходу і будь-де, як...

Glovo купує у Delivery Hero відразу три бренди в шести країнах

Вказані придбання обійдуться компанії в $208 млн. Угода є помітно симетричною торішній, коли Delivery Hero виклала $272 млн за...

Крафтові виробники, гаївки й лекторій: в Києві пройде 13-й фестиваль True&Local

Цього разу фестиваль присвячений «Гаївкам» — традиційним весняним пісням, які здавна символізують пробудження природи й прихід нового життя.Весняний настрій...

Смачна колаборація: «Яготинський» айран в мережі Döner Маркет

Співпрацю двох брендів, чиї автентичні продукти чудово доповнюють один одного, точно оцінять шанувальники стритфуду.  «Поєднання шаурми з айраном — це...

Дві українські компанії потрапили до списку номінантів Gulfood Innovation Awards 2025

З 17 до 22 лютого 2025 року в Dubai World Trade Centre (Дубай, ОАЕ) відбулася одна з найбільших світових...

Йогуртові соуси від Молокія у шорт-листі глобальної нагороди World Food Innovation Awards 2025

Йогуртові соуси від Молокія потрапили до шорт-листа в категорії «Найкращий молочний продукт». Молокія змагатиметься за першість із одними з...

Може вас зацікавити

Cargill відкрила потужний центр для створення нової їжі — з 3D-друком та баром

Завдяки інвестиціям у $4 млн площа центру зросла вдвічі,...

Білл Гейтс інвестує у стартап, що створює грудне людське молоко в лабораторії

Стартап з Північної Кароліни отримав фінансування від вже існуючого...

Українські підприємці варять під Львовом чорний камамбер та сир з білою пліснявою і ялівцем

Співзасновник сироварні – Ігор Рева, за професією стоматолог. Його...

Вибір редактора
В продовження теми