Відштовхує воду та бруд – в Австралії винайшли інноваційний біопластик для пакування

Вчені Університету RMIT в Австралії створили інноваційний біопластик, який відштовхує рідини та бруд, як це робить лист лотоса у дикій природі.

Мехран Гасемлу, науковець PhD RMIT та провідний автор дослідження, опублікованого в Science of the Total Environment​, говорить, що новий біопластик ідеально підходить для упаковки свіжих продуктів і їжі на винос.

«Пластикові відходи є однією з наших найбільших екологічних проблем, тому альтернативи, які ми розробляємо, повинні бути екологічно чистими та економічно ефективними, щоб мати можливість широкого використання», – ділиться Гасемлу.

Його винахід передбачає масштабне виробництво та не потребує складного обладнання.

«Ми відтворили феноменально водовідштовхувальну структуру листя лотоса, щоб отримати унікальний тип біопластика, який точно поєднує міцність і здатність до розкладання», – сказав він.

Він виготовляється з дешевої та широко доступної сировини – крохмалю та целюлози. Біопластик матиме конкурентну вартість та швидко й природним чином розкладається «Ми ретельно відбирали сировину для компостування, і це знайшло відображення в результатах наших досліджень ґрунту, які показали, що наш біопластик швидко руйнується під впливом бактерій і мікробів у ґрунті», – додав винахідник.

Виготовлення біопластику не вимагає нагрівання або складної технології, тож його легко можна інтегрувати в існуючі виробничі процеси.

Нагадаємо, раніше гонконзький стартап створив водорозчинні пакети для продуктів.

Джерела: Університет RMIT, Renewable-Carbon, ScienceDirect

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Американці та китайці виготовили інноваційну олію з чайного насіння

Її отримують з насіння Camellia oleifera — квітучої рослини, яку вирощують у Китаї в регіоні Хунань.Повний процес виробництва олії...

$200 млн в майбутнє. Microsoft вкладаєтьcя у виробництво штучних яєць та м’яса.

Інвестиції будуть спрямовані на збільшення виробничих потужностей, формування бренду та стимулювання досліджень і розробок.Новий раунд фінансування Eat Just очолило...

Зроби паузу: Nestlé запускає веганський KitKat, на розробку якого пішло два роки

KitKat V – це ті ж самі легендарні вафлі, покриті шоколадом, але без тваринного молока. Його замінили рисовою сумішшю,...

Французький виробник зібрав $10 млн на лабораторну фуа-гра

Фінансування очолили Point Nine спільно з Air Street Capital. В раунді взяти участь VC Heartcore та Partech. Окрім того,...

Йогуртові соуси від Молокія у шорт-листі глобальної нагороди World Food Innovation Awards 2025

Йогуртові соуси від Молокія потрапили до шорт-листа в категорії «Найкращий молочний продукт». Молокія змагатиметься за першість із одними з...

IDS Ukraine за підсумками 2024 року встановила новий рекорд зі сплати податків

Компанія IDS Ukraine, провідний український виробник бутильованої води ТМ «Моршинська», «Миргородська» та інших відомих брендів напоїв, підбила підсумки 2024...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Може вас зацікавити

Українська компанія створює для військових інноваційну «польову» дріп-каву

Дріп-кава — це порція меленої кави в пакетику, яку...

$80 млрд до 2030 року: веганська їжа стає рутинним перекусом, ринок подвоюється

Зараз ця категорія оцінюється в $44,02 млрд.   З 2022 р....

Бобова бомба. Українська компанія виготовляє макарони з нуту та сочевиці, які готуються за 5 хвилин

Макарони з гороху та сочевиці виготовляються під брендом Happyroni,...

Українці роблять унікальне вино за ритмами планет, з дикими дріжджами та характером ґрунту

Винороб та власник Biologist Ігор Петренко понад 4 роки...

З вітамінами, женьшенем та додатковим кофеїном: Nestlé активізувала інновації на ринку кави

Серед найпомітніших новинок Nestlé – холодний концентрат кави Nescafé...

Вибір редактора
В продовження теми