Відразу кілька світових брендів перейдуть на паперові пляшки у рамках масштабних тестувань

Виробник екологічно чистих пакувальних технологій Pulpex спільно з Stora Enso створили паперові пляшки з целюлози деревного волокна.

Співпраця розпочалась у травні минулого року з розробки формованого волокна, що біологічно розкладається, переробляється та може використовуватись для заміни пластмас.

Волокно отримують із деревної целюлози швейцарського та фінського виробництва, хімічних і хіміко-термомеханічної целюлоз шляхом пресування їх у потрібну форму.

Досі волокно використовувалось для виробництва мисок, лотків та кришок. Тепер з нього створили і екологічно чисті паперові пляшки.

Всередині пляшка замість традиційної пластикової прокладки буде покрита запатентованим харчовим покриттям Pulpex. Компанія виготовляє його відповідно до типу продукту, який буде знаходитись у пляшці.

Вуглецевий слід паперової пляшки менший на 75% порівняно з пластиковою

Протягом 2022 року компанії-розробники активно тестуватимуть паперові пляшки з метою подальшого виведення в широкомасштабне виробництво.

Ці зусилля підкріплені фінансово: щоб подвоїти потужності виробництва формованого волокна Stora Enso інвестує 8 млн євро.

До тестування паперових пляшок залучать відразу декілька брендів, хоча яких саме – компанії не уточнюють.

Чому досі подібного рішення не спостерігалося на ринку? Сохраб Каземахвазі, віце-президент Stora Enso, каже, що виробництво пляшок із волокна – складне за своєю суттю. Як мінімум тому, що кожен споживач такої тари ставить перед нею різні вимоги щодо форми, можливостей транспортування, складу, і т.д. Дуже відрізняються властивості пляшки і від того, що знаходимитиметься всередині – газований чи звичайний напій.

Нагадаємо, раніше Nestle випустила паперову пляшку для води, але з пластиковим бар’єром.

Джерело: Beverage Daily

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Coca-Cola випустила лімітовану версію напою, створеного штучним інтелектом

Напій Y3000 було створено з використанням даних, зібраних від споживачів, які взаємодіяли з медіа-додатками компанії. У створенні візуального дизайну,...

Гігант ринку разом зі штучним інтелектом від Безоса створили сир майбутнього

Згідно з коментарями до квартального звіту про прибутки Kraft Heinz, уже в листопаді цього року сир буде доступний приблизно...

Вісім кавових гігантів збільшили закупівлі екологічної кави на 55%

В переліку тих, хто шукає альтернативу – JDE Peet’s, Melitta Group, Keurig Dr. Pepper, Nestlé, Strauss Coffee, SUPRACAFÉ, Tesco...

Вінницькі ресторатори готують делікатес з паразитів, що вражають кукурудзу

Ініціатором приготування та популяризації страви на Вінничині став Михайло Нагорняк, селекціонер, директор та власник компанії «Мнагор», що спеціалізується на...

Найбільша українська мережа пекарень відкрила перший заклад у Празі

Заклад відкрився в самому центрі Праги в ТЦ Palladium, поруч із Карловим мостом. Площа становить 173 кв. м на...

Шістсотрічна українська солеварня випустила сирну сіль та шукає нового інвестора

Склад сирної солі включає різні сири, як от "Світанок", "Монастирський", сир із трюфелем, "Торба", "Годз", "Магура", "Верде" та "Чорна...

Може вас зацікавити

Рейтинг морепродуктів: найбільш поживні види риби

Включення риби в раціон – це гарантія отримання поживних...

«Протягом 10 років альтернативне м’ясо стане повноцінною галуззю» — топменеджер Cargill

“Глобальне споживання білка продовжуватиме зростати. Щоб задовольнити цей попит,...

Вибір редактора
В продовження теми