Теплиця з нутом — ізраїльтяни відправлять у космос спеціальну ферму

Кілька останніх років астронавти намагаються вирощувати в космосі багато різних видів їжі, але за що ніколи не бралися поза озоновим шаром – так це нут.

Ситуацію планує змінити NASA. Американське управління з дослідження космічного простору об’єднало зусилля з некомерційною організацією SpaceIL, яка намагається висадити ізраїльський космічний корабель на Місяць, Стенфордським університетом та ізраїльським харчовим конгломератом Strauss, щоб відправити в космос спеціально розроблену мініатюрну теплицю для вирощування нуту. 

Усередині білої металевої коробки будуть міститися 28 насіння нуту з Ізраїлю, які команда науковців спробує проростити та виростити — дистанційно, за допомогою спеціального програмного забезпечення — у середовищі, вільному від гравітації та природного світла. 

Рослини в інноваційній теплиці вирощуватимуть протягом місяця, а потім вони будуть охолоджені до моменту повернення на Землю у червні.

Теплиця розміром з коробку для взуття була розроблена SpaceIL і групою вчених зі Стенфордського університету. 

Безпосередню участь у розробці міні-теплиці взяла компанія Strauss, яка стоїть за відомим брендом хумусу Sabra. Вона ж підібрала і насіння, яке буде вирощуватися поза планетою.

Насіння під назвою «Зехавіт», використовується для виготовлення ізраїльської версії хумусу Штрауса

Запуск теплиці в космос можна буде подивитися онлайн 19 лютого о 12:39 за американским часом.

Нагадаємо, раніше NASA пообіцяла дати $1 млн тому, хто розробить меню для астронавтів у міжпланетних перельотах.

Джерела: The Times of Israel, The Spoon

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Український бренд створив унікальний кефір, що зменшує втому

Особливість кефіру полягає у його консистенції: його можна їсти ложкою, робити з нього крем-сир, вживати як перекус або навіть...

Японці створили прототип ПЕТ-пляшки з повністю рослинних матеріалів

Японська транснаціональна компанія Suntory представила прототип ПЕТ-пляшки з рослинних матеріалів для власного бренду Suntory Tennensui та європейського Orangina.«Рослинна пляшка»...

Чіпскоїн. Pringles продає віртуальні чіпси за криптовалюту

Свою пропозицію компанія називає CryptoCrisp. Об’єм випуску серії з новим ароматом — лише 50 банок. Всі вони існують лише...

Перша фабрика лабораторного м’яса з’явиться у Канаді у 2024 році

The Better Butchers хоче стати першою компанією в Канаді, яка виведе на ринок культивоване м’ясо.  Компанія уже провела «позитивні дискусії»...

Як змінився ресторанний ринок України у 2024 році — дослідження

Виторг закладів громадського харчування України у 2024 році зріс на 10% у порівнянні з 2023 роком, середній чек —...

«Чорноморка» запускає автомати для продажу устриць

У січні в столичному ТРЦ Respublika Park відкриється новий ресторан «Чорноморка» з новою послугою — автоматом з устрицями.У компанії...

Співвласник «Галі Балуваної» запустив перший Multicook з фастфудом MultiBar у Лос-Анджелесі

Володимир Матвійчук, співвласник мережі магазинів заморожених страв «Галя Балувана» запустив перший Multicook з фастфудом MultiBar у Лос-Анджелесі. Про це...

Дослідження: ринок кормів для домашніх тварин відновився і зростає

Глобальне зростання pet foodСвітовий ринок кормів для домашніх тварин швидко зростає. За оцінками Mordor Intelligence, у 2024 році його...

Може вас зацікавити

Замінить 100 млн пакетів: В упаковку із водоростей інвестували 24 млн євро

Отримані кошти допоможуть компанії розширити виробничі потужності, збільшити асортимент...

Рослинне м’ясо продається краще, ніж до пандемії – дослідження

Хоча у 2023 році продажі веганського м'яса та морепродуктів...

IDS Ukraine відновлює довоєнний рівень виторгу та демонструє зростання вартості активів у 2024 році

Згідно із прогнозами виторг компанії за рік становитиме 6,8...

На Київщині виготовляють старовинний шумерський напій з меду та ягід

Сікера – алкогольний напій, створений на базі меду та...

Вибір редактора
В продовження теми