Теплиця з нутом — ізраїльтяни відправлять у космос спеціальну ферму

Кілька останніх років астронавти намагаються вирощувати в космосі багато різних видів їжі, але за що ніколи не бралися поза озоновим шаром – так це нут.

Ситуацію планує змінити NASA. Американське управління з дослідження космічного простору об’єднало зусилля з некомерційною організацією SpaceIL, яка намагається висадити ізраїльський космічний корабель на Місяць, Стенфордським університетом та ізраїльським харчовим конгломератом Strauss, щоб відправити в космос спеціально розроблену мініатюрну теплицю для вирощування нуту. 

Усередині білої металевої коробки будуть міститися 28 насіння нуту з Ізраїлю, які команда науковців спробує проростити та виростити — дистанційно, за допомогою спеціального програмного забезпечення — у середовищі, вільному від гравітації та природного світла. 

Рослини в інноваційній теплиці вирощуватимуть протягом місяця, а потім вони будуть охолоджені до моменту повернення на Землю у червні.

Теплиця розміром з коробку для взуття була розроблена SpaceIL і групою вчених зі Стенфордського університету. 

Безпосередню участь у розробці міні-теплиці взяла компанія Strauss, яка стоїть за відомим брендом хумусу Sabra. Вона ж підібрала і насіння, яке буде вирощуватися поза планетою.

Насіння під назвою «Зехавіт», використовується для виготовлення ізраїльської версії хумусу Штрауса

Запуск теплиці в космос можна буде подивитися онлайн 19 лютого о 12:39 за американским часом.

Нагадаємо, раніше NASA пообіцяла дати $1 млн тому, хто розробить меню для астронавтів у міжпланетних перельотах.

Джерела: The Times of Israel, The Spoon

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Impossible Foods довів суму фінансування свого веганського м’ясного бренду до «неможливих» $2 млрд

Останнє вливання капіталу підняло загальний обсяг фінансування «неможливих» до майже $2 млрд з моменту заснування у 2011 році.Свіжі кошти...

Рослинний стейк міньйон вперше потрапить на сковорідки споживачів. Виробник зібрав $4,5 млн

Фінансування є першим капіталовкладенням нового інвестора World Fund, який і очолив раунд.Juicy Marbles створили рослинний стейк з філе міньйону,...

Підзарядись: Tesla готується до відкриття власних ретро-ресторанів

Наразі заявка очікує на розгляд.Сама ідея не є новою. Ще в 2018 році Ілон Маск заявив, що хоче відкрити...

Замінить 100 млн пакетів: В упаковку із водоростей інвестували 24 млн євро

Отримані кошти допоможуть компанії розширити виробничі потужності, збільшити асортимент продукції, що не містить пластику, та зміцнити позиції на ринку,...

Йогуртові соуси від Молокія у шорт-листі глобальної нагороди World Food Innovation Awards 2025

Йогуртові соуси від Молокія потрапили до шорт-листа в категорії «Найкращий молочний продукт». Молокія змагатиметься за першість із одними з...

IDS Ukraine за підсумками 2024 року встановила новий рекорд зі сплати податків

Компанія IDS Ukraine, провідний український виробник бутильованої води ТМ «Моршинська», «Миргородська» та інших відомих брендів напоїв, підбила підсумки 2024...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Може вас зацікавити

The Ukrainian mile. The domestic company introduced a delivery robot concept

Designed by a Ukrainian company, Mebius is an autonomous...

Сторічний бренд створив курятину в порошку, яка за хвилину перетворюється на м’ясо

Нова лінійка продуктів включає Plant-Based Chick’n, виготовлений лише з...

Ukrainian hot chili peppers. Українська компанія виготовляє найгостріші соуси за «живою» технологією

Соуси виготовляються за технологією холодної ферментації, що дозволяє зберегти...

Мона поїсти: Співзасновник monobank запускає віртуальні ресторани з доставкою

«Кілька років тому ми запустили monobank. Один з наших...

Чорна піца та рожевий багет: як «Сільпо» додає кольору Чорній п’ятниці

Мережа супермаркетів «Сільпо» вирішила додати фарб Чорній п’ятниці та...

Вибір редактора
В продовження теми