Пол Маккартні допоміг зібрати виробнику веганської курятини рекордні $100 млн інвестицій

Сінгапурський виробник рослинної курятини Next Gen Foods отримав рекордні $100 млн, що є найбільшими разовими інвестиціями в секторі на сьогоднішній день.

У раунді взяли участь вже існуючі інвестори та нові, серед яких Alpha JWC, EDBI та MPL Ventures, котру очолює легендарний британський музикант сер Пол Маккартні.

Нове фінансування підтримає швидке прискорення Next Gen Foods на ключових ринках та пришвидшить поширення веганської курки TiNDLE у всіх 50 штатах США, що стало можливим після підписання угоди з найбільшим дистриб’ютором у США DOT Foods.

Наразі TiNDLE доступна в меню деяких найкращих американських ресторанів на східному та західному узбережжях та по всій країні через онлайн платформу доставки Goldbelly.

Веганська курка від Next Gen Foods швидко завоювала прихильність споживачів завдяки своїй схожості за смаком і текстурою зі звичайною курятиною.

TiNDLE виготовляють з унікальної фірмової рослинної емульсії Lipi™, до складу якої входить 9 інгредієнтів.

В основі емульсії — соя, пшеничний глютен та пшеничний крохмаль, кокосова олія, вівсяна клітковина та метилцелюлоза. Все це роблять на основі соняшникової олії, яка зі слів виробників, ідеально імітує курячий жир.

Частина коштів буде спрямована на відкриття нового дослідницького центру в Сігнапурі, що планується пізніше цього року.

Продовжуючи тему фінансування, нагадаємо, виробник «першої у світі» м’ясної вирізки на основі рослин Redefine Meat закрив один з найбільших раундів серед альт-м’ясних компаній в Ізраїлі.

Джерела: Vegconomist, Green Queen

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Куряче м’ясо, вирощене в лабораторіях, вперше допущено до продажу

На відміну від таких стартапів як Beyond Meat і Impossible Foods, які розробляють рослинні аналоги м'ясних продуктів, намагаючись досягти...

Danone у Північній Америці випустила рослинний йогурт для дітей

Як зазначають у компанії, йогурт Silk Kids Almondmilk Yogurt Alternative містить на 25% менше цукру, ніж звичайні ароматизовані йогурти....

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

Найкращим джерелом рослинного білка виявився чайот, який культивували ще інки

На поживні властивості чайоту звернув свою увагу еквадорець, спортсмен світового класу Рікі Ечаніке (Ricky Echanique). Коли у нього розвинулись...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Може вас зацікавити

Ізраїльська компанія культивує у лабораторії ягоди. Рослини більше не потрібні

Novella знаходиться на ранніх стадіях розробки ягідних сумішей. За...

Ізраїльтяни «надрукували» справжню домашню ковбасу та шашлик з баранини

Лінійка має назву «Нове м’ясо» та включає в себе...

Світовий бренд створив інноваційні суміші для насичення організму водою

Продукт доступний  у трьох смаках: лимон-лайм, зелений виноград і...

Green Monday із Гонконгу створила із вівса веганське морозиво

Морозиво мочі буде подаватися в кафе та пропонується під...

Вибір редактора
В продовження теми