Спайк Мендельсон є власником ресторану PLNT Burger, що наразі налічує 10 точок та створив лінійку закусок із в’ялених грибів Eat the Change.
Шеф-кухар заявив, що саме зосередженість виробника альтернативних морепродуктів на смаку спонукала його приєднатися до бренду.
«Коли я вперше скуштував кокосові креветки, я закохався в продукт. Втім, основною причиною, чому я інвестую в Mind Blown є те, що мені подобається бути частиною інноваційної команди, яка насамперед керує смаком», — коментує Мендельсон.
Mind Blown — це найпопулярніша лінійка компанії Plant-Based Seafood, заснованої жінками. Вона включає рослинні креветки, гребінці, устриці, лобстери та крабові тістечка.
Власниці кажуть, що створювати морепродукти на рослинній основі з реалістичними смаками та текстурами їм допомагає досвід управління традиційною компанією морепродуктів, якою керували раніше.
Дебютували Plant-Based Seafood у роздрібній торгівлі у 2020 році завдяки партнерству з оптовим маркетплейсом Pod Foods.
Очікується, що останні інвестиції від шеф-кухаря Спайка Мендельсона допоможуть бренду розширити своє зростання. Сума фінансування наразі не розголошується.
А тим часом рослинні морепродукти продовжують завойовувати ринок. Нагадаємо, нещодавно стартап New Wave Foods зібрав $18 млн на альтернативні креветки з квасолі маш та водоростей.
Джерело: Vegconomist