«Продуктами року» 2022 споживачі назвали рослинний чеддер та котлети із грибів

Переможцями щорічної премії «Продукт року» 2022 в галузі безм’ясних та рослинних продуктів стали котлети Quorn ChiQin та сир Daiya.

spot_img

«Це найбільша нагорода за інноваційні продукти, яку обирають споживачі. Вона служить еталоном для прогнозування головних інтересів і тенденцій на наступний рік», — пояснює консалтингова компанія Kantar, один з партнерів премії.

Результати були визначені методом національного опитування 40 тис. американців

Крильця та котлети ChiQin від британської альт-білкової компанії Quorn з’явились у магазинах США минулого року.

Продукти Quorn, виготовлені з грибного мікопротеїну таким чином, що відтворюють смак справжньої смаженої курки з хрусткою паніровкою та м’ясною текстурою.

Виробник альт-м’яса також відкрив сучасний центр кулінарного розвитку в Далласі, штат Техас, з наміром стати світовим лідером в галузі альт-курятини.

Переможець серед рослинних сирів, який вже тривалий час є лідером сегменту в США — Daiya, також активно продовжує розвивати свій бренд. У його асортименті — кілька видів чеддеру, сир з травами та альфредо.

У січні Daiya оголосили про партнерство з Hyundai Green Food, щоб доставити безмолочну лінійку продуктів до Південної Кореї.

Рослинні сири не містять сої, молочних продуктів, яєць, арахісу та деревних горіхів (крім кокосового), проте на вигляд і смак нагадують справжній сир.

Обидва бренди, що стали призерами в номінації «Продукт року», відображають постійно зростаючий ентузіазм споживачів до інновацій у сегменті рослинних альтернатив.

Джерело: Vegconomist, Daiya

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Center42 запрошує виробників продуктів та агропереробників взяти участь в освітньо-менторській програмі UA AgroGlobal Accelerator

Агенція інновацій Center42 пропонує агропереробникам (виробникам готових продуктів) приєднатися до освітньої програми UA AgroGlobal Accelerator, яка сприяє можливості масштабування...

SUP DAY FORUM 2021: як український бізнес долає світові та ментальні кордони

10 червня вже вчетверте відбувся SUP DAY FORUM – перший форум в Україні, створений підприємцями для підприємців. Цьогоріч говорили про...

На Львівщині підприємці труть варення із троянд та акацієвого меду

Соломія Братах, яка заснувала бренд зі своїм чоловіком Ігорем Ревою, розповідає, що варення із троянд не варять, а труть....

Ковбаса, що знімає стрес — британці розробили інноваційну їжу за стандартами Michelin

У асортименті Veganly Deli — делікатеси з високим вмістом білка та безмолочні сири, виготовлені за стандартами якості Мішлен Таким чином...

Японська компанія видалила з яєць білок, який викликає алергію

Це досягнення є важливим кроком у розвитку харчової індустрії, оскільки алергія на яєчний білок є однією з найпоширеніших харчових...

В рослинне м’ясо із люпину, буряку та картоплі інвестували 30 млн євро

Завдяки цьому підходу компанія створила нове покоління смачних і корисних рослинних альтернатив м’яса, які задовольняють вимоги до смаку та...

Може вас зацікавити

Британський сімейний стартап створив снодійне молоко. Пріоритетний ринок — Азія.

Функціональне молоко містить водний екстракт валеріани, який допомагає розслабитися...

Німці створили із картоплі низькокалорійний попкорн для собак

Цей снек вперше з’явився в адвент-календарі компанії у 2023...

Вибір редактора
В продовження теми