«Це найбільша нагорода за інноваційні продукти, яку обирають споживачі. Вона служить еталоном для прогнозування головних інтересів і тенденцій на наступний рік», — пояснює консалтингова компанія Kantar, один з партнерів премії.
Результати були визначені методом національного опитування 40 тис. американців
Крильця та котлети ChiQin від британської альт-білкової компанії Quorn з’явились у магазинах США минулого року.
Продукти Quorn, виготовлені з грибного мікопротеїну таким чином, що відтворюють смак справжньої смаженої курки з хрусткою паніровкою та м’ясною текстурою.
Виробник альт-м’яса також відкрив сучасний центр кулінарного розвитку в Далласі, штат Техас, з наміром стати світовим лідером в галузі альт-курятини.
Переможець серед рослинних сирів, який вже тривалий час є лідером сегменту в США — Daiya, також активно продовжує розвивати свій бренд. У його асортименті — кілька видів чеддеру, сир з травами та альфредо.
У січні Daiya оголосили про партнерство з Hyundai Green Food, щоб доставити безмолочну лінійку продуктів до Південної Кореї.
Рослинні сири не містять сої, молочних продуктів, яєць, арахісу та деревних горіхів (крім кокосового), проте на вигляд і смак нагадують справжній сир.
Обидва бренди, що стали призерами в номінації «Продукт року», відображають постійно зростаючий ентузіазм споживачів до інновацій у сегменті рослинних альтернатив.
Джерело: Vegconomist, Daiya