«Продуктами року» 2022 споживачі назвали рослинний чеддер та котлети із грибів

Переможцями щорічної премії «Продукт року» 2022 в галузі безм’ясних та рослинних продуктів стали котлети Quorn ChiQin та сир Daiya.

«Це найбільша нагорода за інноваційні продукти, яку обирають споживачі. Вона служить еталоном для прогнозування головних інтересів і тенденцій на наступний рік», — пояснює консалтингова компанія Kantar, один з партнерів премії.

Результати були визначені методом національного опитування 40 тис. американців

Крильця та котлети ChiQin від британської альт-білкової компанії Quorn з’явились у магазинах США минулого року.

Продукти Quorn, виготовлені з грибного мікопротеїну таким чином, що відтворюють смак справжньої смаженої курки з хрусткою паніровкою та м’ясною текстурою.

Виробник альт-м’яса також відкрив сучасний центр кулінарного розвитку в Далласі, штат Техас, з наміром стати світовим лідером в галузі альт-курятини.

Переможець серед рослинних сирів, який вже тривалий час є лідером сегменту в США — Daiya, також активно продовжує розвивати свій бренд. У його асортименті — кілька видів чеддеру, сир з травами та альфредо.

У січні Daiya оголосили про партнерство з Hyundai Green Food, щоб доставити безмолочну лінійку продуктів до Південної Кореї.

Рослинні сири не містять сої, молочних продуктів, яєць, арахісу та деревних горіхів (крім кокосового), проте на вигляд і смак нагадують справжній сир.

Обидва бренди, що стали призерами в номінації «Продукт року», відображають постійно зростаючий ентузіазм споживачів до інновацій у сегменті рослинних альтернатив.

Джерело: Vegconomist, Daiya

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Яйце за півмільярда. Вперше в світі розробили штучний яєчний білок.

Каліфорнійська компанія Clara Foods застосовує технологію точного бродіння для виготовлення рослинних яєчних білків. Це ідентичний продукт тому, який міститься...

Компанії-гіганти стимулюють революцію рослинного м’яса: за три роки ринок подвоїться

Згідно зі свіжим звіту ProVeg International, явним лідером у “рослинній революції” є Burger King. Проте всі п’ять основних мереж...

Гіоргі Іукурідзе, SHABO: «Продажі у нашому онлайн-магазині у 2020 році виросли в 100 разів»

Ще 17 років тому його родина поставила собі за мету зробити так, аби про Україну говорили, як про винну...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

Дослідження: ринок кормів для домашніх тварин відновився і зростає

Глобальне зростання pet foodСвітовий ринок кормів для домашніх тварин швидко зростає. За оцінками Mordor Intelligence, у 2024 році його...

«Яготинське для дітей» змінило дизайн пляшок дитячих йогуртів і кефіру

На відміну від скла, пластик не так легко б'ється, що особливо важливо для дітей молодшого віку, які можуть випадково...

Pripravka: секретний інгредієнт успіху 

Хоч вважається, що найкраща приправа до їжі — це голод, попит на спеції та прянощі в Україні був завжди,...

Віртуальна реальність у гастрономії: як VR змінює споживання їжі?

Сучасні технології невпинно змінюють різні сфери життя, і гастрономія не стала винятком. Віртуальна реальність (VR), яка дозволяє створювати та...

Може вас зацікавити

Попит на рослинне м’ясо настільки виріс, що основний інгредієнт подорожчав у 2 рази

Для порівняння, традиційне м’ясо свиней та ВРХ у США...

Гастрономічні тренди 2025 року: які смаки та технології домінуватимуть?

Гастрономія завжди була ареною експериментів, де нові смаки, інгредієнти...

В океані майже не залишилось вугрів. Тепер їх вирощуватимуть у лабораторії

Її запатентована технологія органоїдів — тривимірна структура тканини, отримана...

Олексій Коваленко, засновник бренду «Епікур» про те, як заробити репутацію і гроші на філософії щастя

Навіть у повсякденному житті ця людина носить одяг корпоративного...

Продажі веганської їжі зросли на 500%: рітейлери звітують про небувалий попит

Мережа пояснює цей ривок збільшенням популярності рослинної їжі.У січні...

Вибір редактора
В продовження теми