Продажі веганської їжі зросли на 500%: рітейлери звітують про небувалий попит

Продажі веганської їжі однією з найбільших європейських рітейл мереж Aldi на ринку Великобританії протягом минулого місяця зросли на 500% порівняно з січнем попереднього року.

Мережа пояснює цей ривок збільшенням популярності рослинної їжі.

У січні Aldi проводила кампанію Veganuary, назва якої походить від двох слів – “vegan” та “January”, що буквально означає “веганський січень”.

Попередня така кампанія у 2021 році теж дала неймовірний результат – тоді мережа магазинів-дискаунтерів зафіксувала приріст продажів на 250% порівняно з січнем 2020-го.

Aldi очікує, що вражаючі показники продажів збережуться до кінця року.

Супермаркет розширив лінійку рослинних продуктів на 50%

«Veganuary з кожним роком стає все масштабнішим, оскільки зростає апетит і інтерес британців до рослинної їжі», – сказала Джулі Ешфілд, керуючий директор із закупівель Aldi UK.

У відповідь на попит Aldi продовжує розширювати веганську пропозицію, додав він.

Ціни на рослинні позиції стартують від $0,7. Aldi пропонує різноманітні веганські види м’яса, як-от бекон, а також закуски, гарніри, обіди та десерти. 

У грудні мережа представила свій перший в історії безмолочний сир

З завершенням Veganuary інтерес споживачів зберігається. «Цю тенденцією ми спостерігаємо цілий рік. Все більше і більше людей приймають рослинну дієту», – додав Ешфілд.

Про подібний сплеск інтересу говорить і найбільша мережа супермаркетів Великобританії Tesco. У компанії підрахували, що продажі її продажі її веганської курятини у січні подвоїлися.
Нагадаємо, раніше перша веганська мережа почала торгуватися на біржі.

Джерела: Aldi, Plantbasednews

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Українські виробники їжі можуть отримати до 3,3 млн грн на просування за кордоном

Українські компанії можуть отримати близько 30 грантів на суму від $35 000 до $90 000. Грантова програма відкрита для того,...

Бульба гум. Японська компанія виготовляє чипси зі смаком жувальної гумки

Японська компанія Calbee співпрацює з Lotte для виробництва чипсів зі смаком жувальної гумки. Вони створюють аромати, надихнувшись популярними гумками Blueberry...

Барселонський стартап «надрукував» перший у світі блакитний стейк — з клітинним м’ясом, спіруліною та грибами

Це перша у світі альтернатива, яка містить всі п’ять класифікацій царства: клітини тварин, рослинні похідні, гриби, водорості та спіруліну.Синього...

Інноваційний стартап задля екології хоче замінити молоко від мільйонів корів на лабораторне

Молоко та його переробка — великий бізнес у Новій Зеландії. Країна є найбільшим у світі експортером молочної продукції та...

Захоплені кулінарією сестри створили замінник ікри з чіа та водоростей

Засновниці бренду – сестри Люсіль та Емілі Баттафарано, які захоплюються гастрономією. Для створення нового продукту вони застосували свої ремісничі...

Сіль із яєць динозавра за 6 тисяч: сімейна компанія відроджує забуте ремесло

Назва зумовлена унікальною формою та методом виробництва цієї солі, яку вирощують із застосуванням технік, що сягають доіспанських часів.Процес виробництва...

Може вас зацікавити

Штучний інтелект вперше розробив енергетичний напій зі «срібним абрикосом»

Штучний інтелект розробляв рецептуру, а також нюхав і навіть...

Стартап додав відходи цукрової тростини у хліб, щоб покращити тісто

Род Льюїс, генеральний директор компанії, говорить, що разом з...

Вибір редактора
В продовження теми