Мережа пояснює цей ривок збільшенням популярності рослинної їжі.
У січні Aldi проводила кампанію Veganuary, назва якої походить від двох слів – “vegan” та “January”, що буквально означає “веганський січень”.
Попередня така кампанія у 2021 році теж дала неймовірний результат – тоді мережа магазинів-дискаунтерів зафіксувала приріст продажів на 250% порівняно з січнем 2020-го.
Aldi очікує, що вражаючі показники продажів збережуться до кінця року.
Супермаркет розширив лінійку рослинних продуктів на 50%
«Veganuary з кожним роком стає все масштабнішим, оскільки зростає апетит і інтерес британців до рослинної їжі», – сказала Джулі Ешфілд, керуючий директор із закупівель Aldi UK.
У відповідь на попит Aldi продовжує розширювати веганську пропозицію, додав він.
Ціни на рослинні позиції стартують від $0,7. Aldi пропонує різноманітні веганські види м’яса, як-от бекон, а також закуски, гарніри, обіди та десерти.
У грудні мережа представила свій перший в історії безмолочний сир
З завершенням Veganuary інтерес споживачів зберігається. «Цю тенденцією ми спостерігаємо цілий рік. Все більше і більше людей приймають рослинну дієту», – додав Ешфілд.
Про подібний сплеск інтересу говорить і найбільша мережа супермаркетів Великобританії Tesco. У компанії підрахували, що продажі її продажі її веганської курятини у січні подвоїлися.
Нагадаємо, раніше перша веганська мережа почала торгуватися на біржі.
Джерела: Aldi, Plantbasednews