Бренд розробив колишній фінансовий директор Kraftz Heinz Indonesia під час пандемії Covid-19. Ключовим елементом успіху Oatside він називає підхід до внутрішніх процесів: компанія контролює кожен аспект технології – від джерела інгредієнтів та екстрагування вівса до пакування.
При створенні продукту Oatside виключив всі ненатуральні інгредієнти, і залишив тільки ті, які «кожен може вимовити і зрозуміти».
Вівсяне молоко не містить жодного емульгатора, камеді чи консервантів
Натомість воно корисне для серця та має низький вміст насичених жирів.
Вівсяне молоко незаперечно має популярність на ринку. Щоб приєднатися до зростаючого сегменту з чимось особливим, Oatside запропонувала кілька смаків. Дебютний запуск включав шоколад, суміш для бариста та шоколад з лісовим горіхом. Кожен продукт виготовлений з використанням австралійського вівса і має сертифікат Халяль.
«Смак часто є перешкодою для багатьох людей, які хочуть споживати екологічно чисте молоко, тому нашою метою було розробити продукт, що змінить ці уявлення», — сказав Бенедикт Лім, засновник і генеральний директор Oatside.
За його словами, на перших порах було складно розробити правильний напій орендованому на обладнанні. Тому компанія відразу побудувала власну виробничу лінію.
Джерела: Oatside, Green Queen