Японський професор створив телеекран, що передає смак їжі, якщо його облизати

Хомеі Міясіта, японський професор з Університету Мейдзі, розробив прототип телевізійного екрану, який може імітувати смак їжі – достатньо лише його облизати.

Пристрій під назвою Taste the TV (TTTV) використовує карусель із 10 ароматизаторів, які розпилюються в різних комбінаціях, щоб передати смак певної їжі. Далі зразок смаку накладається на гігієнічну плівку над плоским екраном телевізора, щоб глядач міг його лизнути.

В епоху COVID-19 така технологія може покращити зв’язок людей і взаємодію із зовнішнім світом, вважає Міясіта.

«Мета полягає в тому, щоб дати людям можливість отримати щось на кшталт їжі в ресторані на іншому кінці світу, навіть якщо вони вимушені залишатися вдома», – сказав він.

Міяшіта працює з командою з близько 30 студентів. Вони вже виготовили безліч різноманітних пристроїв, пов’язаних зі смаком, включаючи виделку, яка робить смак їжі насиченішим. 

Професор говорить, що сам побудував прототип TTTV протягом минулого року.

Виготовлення комерційної версії обійдеться $875 

Професор завантажує “смаки” у TTTV

Потенційні телепрограми, які можна переглядати на Taste the TV, – дистанційне навчання для сомельє та кухарів, дегустаційні ігри та вікторини тощо.

Міяшіта уже веде переговори з компаніями про використання своєї технології розпилення для “дегустації” піци або шоколадної пасти на шматочку підсмаженого хліба.

Він сподівається створити платформу, на якій користувачі зможуть завантажувати смаки з усього світу й насолоджуватися ними, як зараз музикою.

Так проходить розпилення унікального смаку для наступного тестування

Нагадаємо, раніше newfood.ua повідомляв, що Sony розробляє телевізор, який стежитиме за тим, чи правильно харчується людина, коли його дивиться.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Протеїнові коктейлі з картоплі можуть замінити молочний білок

Дослідники Центру нутрицевтиків Вестмінстерського університету дійшли висновку, що білкові коктейлі на рослинній основі можуть бути потенційною життєздатною альтернативою сироватковим...

Ukrainian hot chili peppers. Українська компанія виготовляє найгостріші соуси за «живою» технологією

Соуси виготовляються за технологією холодної ферментації, що дозволяє зберегти смакоароматичні і корисні властивості свіжого перцю. Холодна ферментація – власна розробка...

Шеф-кухар Юрій Ковриженко про кулінарну дипломатію: котлету Скоропадського та хот-дог для короля Георга

Розкажіть, будь ласка, що таке кулінарна дипломатія?Це частина культурної дипломатії. Я б назвав її інструментом, який допомагає налагоджувати міжнародні...

Інвестор шукає 10 стартапів для запуску молочного лабораторного інкубатора

Pascual Innoventures має на меті стати інвестором на початковій стадії для цих стартапів, щоб надалі тісно співпрацювати з ними Оскільки...

Понад 1600 малозабезпечених літніх людей у Києві отримали продуктові набори за підтримки Corteva Agriscience та GlobalGiving

Завдяки цьому гранту було закуплено продуктові набори, які в зимовий період напередодні новорічних свят передали понад 1600 літнім киянам,...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Може вас зацікавити

Ще більш сучасний та стильний: бренд «Бащинський» уперше змінив логотип і дизайн продуктів

Бути ближчим і зрозумілішим для споживача, стирати бар’єри й...

Ні риби, ні м’яса: поставки рослинної яловичини до ресторанів зросли на 80%

Про це свідчать дані американської The NPD Group, яка...

Світовий гігант запустив найбільший прискорювач харчових інновацій — перші продукти вже у продажу

Центр розміщений на базі дослідницьких установ компанії у Лозанні...

Bunge розробила дитячу суміш, яка імітує материнське молоко китаянок

Згідно із заявою  компанії, новий інгредієнт розроблено на основі...

IKEA створила свічку з ароматом тефтель. Її не можна купити — тільки виграти

«Ми продаємо більше фрикадельок, ніж будь-якого іншого продукту в...

Вибір редактора
В продовження теми