Доставка їжі: тенденції, секрети, фішки, майбутнє ринку онлайн-доставки продуктів

Очевидно, що з пандемією ринок доставки їжі (готової або для самостійного приготування) просто вибухнув, і показав неймовірні темпи зростання. Але більшість гравців ринку - це відомі компанії, з якими складно конкурувати початківцям чи просто більш скромним фірмам. Що робити? Як зайняти свою нішу? Як мінімум, можна слідувати трендам кінця 2021-го - початку 2022-го років.

Основні екологічні тренди продуктового ритейлу:

  • Відмова від пластику;
  • Етичне ставлення до тварин;
  • Піклування про екологію.

Як грамотно доставляти їжу: які фішки потрібно знати

Співробітництво з відомими агрегаторами ринку замовлення доставки продуктів онлайн – це добре, але не дуже вигідно. Вони забирають свою комісію з кожного замовлення. А це значить, що і маржинальність падає. Тому є сенс задуматися над створенням власного відділу доставки замовлень. Хай навіть буде лише кілька осіб – все одно це вигідніше для бізнесу. Основний ризик тут хіба що в тому, що важко спрогнозувати кількість замовлень. Адже може статися, що кур’єр сидітиме без роботи, або ж навпаки – не встигатиме нікуди.
Важливе позиціонування. Не можна пропонувати доставку своєї їжі всім і кожному. Тенденції в доставці продуктів такі, що потрібно чітко орієнтуватися у цільовій аудиторії. Що потрібно знати про неї:

  • Демографічні характеристики;
  • Робота – час обіду, розташування робочого місця, графік;
  • Уподобання в їжі;
  • Якими джерелами інформації користуються.

Ці дані знадобляться для таргетованої реклами. Тобто такої, яка направлена конкретно на потенційного клієнта.

Dark kitchen: тренд року і майбутнє на ринку доставки

Формат Dark kitchen – це ресторан або кафе, де немає посадкових місць, і який працює виключно на доставку. Замовлення клієнт також може забрати самостійно, наприклад, дорогою додому або на роботу. Відповідно, там немає і офіціантів.
Даний формат набагато зручніший, ніж класичний заклад харчування, адже окупається значно швидше. Так, наприклад, навіть звичайні ресторани і кафе почали запроваджувати Dark kitchen – доставку свіжеприготованої їжі протягом 30 хв.

Доставка готових раціонів

Ще один тренд – доставка додому або в офіс збалансованого харчування. Тобто, харчування, направлене на:

  • Детоксикацію;
  • Схуднення;
  • Набір м’язової маси.

Залежно від того, яку мету переслідує людина, для неї готуються збалансоване меню, в якому є всі поживні необхідні речовини. Найчастіше це супроводжується еко-доставкою в стилі ZERO WASTE:

  • Без одноразового посуду;
  • Використання багаторазових контейнерів;
  • Пакування один раз вироблено в Україні і не йде постачання контейнерами через половину земної кулі;
  • Сортування відходів.

Щодо останнього пункту – мається на увазі те, що кур’єр, доставляючи замовлення, може забрати пакет вторсировини на переробку.

Як замовник може зробити доставку їжі більш екологічною

Еко-майбутнє в доставці продуктів, їжі може наступити раніше, якщо споживачі в свою чергу також знатимуть, як замовляти:

  • Краще робити одне велике замовлення, ніж багато маленьких. Це дозволить зменшити об’єм упаковки;
  • Замовляйте рівно стільки, скільки вам потрібно. Недоїдки, швидше за все, будуть відправлені на переробку, яка ще не налагоджена як слід;
  • Не замовляйте одноразові столові прибори;
  • Намагайтеся замовляти менше гарячих напоїв. Їх доставляють у стаканчиках, які важко піддаються переробці.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Схожі теми

Фінські вчені створили яєчний білок з грибів, якими залатують тріщини в бетоні

Фінський Центр технологічних досліджень VTT спільно з вченими Future Sustainable Food Systems, що базується в Університеті Гельсінкі, вихідним інгредієнтом...

Чому виробництво їжі — це єдиний шлях виживання агрохолдингів в сучасних умовах

У структурі українського виробництва та експорту сільськогосподарської продукції домінує сировина, виняток із правила становить хіба що соняшникова олія.Сировинний характер...

Екоактивісти створили посуд із відходів цукрових буряків та шукають інвесторів на Kickstarter

Майк і Алекс, засновники стартапу, ставлять за мету зробити світ чистішим, зеленішим та екологічнішим заради життя нащадків. Обоє мають...

Усьому Glovo. Інвестор у всесвітньовідомий стартап розповів про принципи інвестування у «єдинорогів»

Максим Філіппов, виконавчий директор венчурного фонду GR Capital, — один із тих, хто серед безлічі проєктів відразу розпізнає ті,...

Радіація та стейк: вчені наполягають на опроміненні потенційно зараженої їжі

У ході досліджень вчені проаналізували понад дві тисячі спалахів харчових захворювань за 2009-2020 рр., викликані Campylobacter, Salmonella, E. coli...

Нове покоління підсолоджувачів для створення більш здорових та менш калорійних продуктів харчування

Сучасне суспільство ставить перед собою все більше завдань у питанні здорового способу життя та раціонального харчування. Одним з ключових...

Може вас зацікавити

Без звуків «Му». Продажі рослинного молока різко зросли під час пандемії

Згідно дослідження Асоціації рослинних харчових продуктів, у 2019 році...

Діабет змусив винахідника придумати новий вид морозива — без цукру, тваринних та рослинних жирів

У 2014 році Никласу Лутману, у співзасновника шведської компанії...

Вибір редактора
В продовження теми