Енергетик виготовляється з олії конопляного насіння, вітамінів групи В, м’яти і меліси та містить 80 мг кофеїну на банку: набагато менше, ніж інші її напої Rockstar Energy, де показник коливаються від 160 мг до 240 мг на порцію.
80 мг кофеїну у Rockstar Unplugged можна порівняти з його кількістю у чашці кави
Список інгредієнтів був сформований так, щоб зацікавити жінок і молодих споживачів, які зазвичай не є основними покупцями енергетичних напоїв.
«Ці елементи в енергетичному напої допомагають підтримувати невимушений, вільний і душевний настрій», — зазначили у PepsiCo, оголошуючи про запуск продукту.
Rockstar Unplugged не містить цукру та представлений у трьох смаках: чорниця, маракуйя та малиновий огірок.
Запуск знаменує перший крок PepsiCo в США в категорії конопель. Це відбулося після багаторічних очікувань, що PepsiCo та її колега-гігант Coca-Cola можуть почати займатися категоріями напоїв з канабісу. Проте варто зазначити, що у даному випадку компанія презентувала напій з коноплі, яка не містить психоактивних сполук.
До цього PepsiCo випробувала ідею напою з коноплі в Німеччині, запустивши Rockstar Energy + Hemp минулого року. Проте американський конопляний енергетичний напій є іншим продуктом: це – версія без цукру з рослинними інгредієнтами, тоді як напій для німців створений з женьшеню, гуарану, цукру та таурину.
Нагадаємо, раніше продажі PepsiCo “витягнули” саме енергетики та закуски.
Джерела: PepsiCo, Rockstar Unplugged, FoodNavigator