Легендарний кавовий гігант випустив інноваційний енергетик для імунітету

Starbucks спільно з PepsiCo створили новий газований енергетичний напій BAYA Energy з вітаміном С для підтримки імунітету.

Напій був розроблений через North American Coffee Partnership (NACP), спільне підприємство між Starbucks і PepsiCo для створення кави та енергетичних продуктів, готових до вживання.

«BAYA Energy ідеально підходить для людей, які уникали енергетичних напоїв через вміст штучних інгредієнтів», — кажуть представники Starbucks.

Розробка орієнтована на споживачів, котрі шукають яскравих смакових поєднань фруктів з кофеїном, що природним чином міститься в кавових ягодах.

Остання пропозиція включає фруктовий сік та вітамін С для підтримки імунітету.

Використання антиоксидантів дає функціональну користь, яку шукають споживачі, а комбінація з кофеїном забезпечує «прилив енергії для гарного самопочуття», коментують розробники.

Starbucks BAYA Energy буде доступний у трьох чудових фруктових смаках — манго-гуава, малиновий лайм та ананас і маракуйя.

Банка напою містить 90 калорій, 160 мг кофеїну та 22-23 г загальної кількості цукру. Проте, не має смаку кави.

Новинка надійде у продаж в США вже в березні цього року за рекомендованою роздрібною ціною $2,89.

Starbucks також співпрацює з іншими представниками харчової промисловості, серед яких Arla Foods та Nestle.

Нагадаємо, раніше, кавовий гігант спільно з Nestle випустили готові до вживання Starbucks Frappuccino та Starbucks Doubleshot.

Джерело: Nutrition Insight, Starbucks

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Заморожену в азоті каву продають разом з канабісом

Кава та канабіс є саме тією “ідеальною парою”, яка може якісно покращити початок дня, говорить Еван Голдберг, співзасновник Houseplant.Продукт...

Японці розробили стандарти для вирощування лабораторного м’яса на заводах та вдома

Компанії-члени консорціуму планують співпрацювати у п’яти різних сферах, щоб допомогти прискорити загальний розвиток сектору: джерело клітин, культуральне середовище, обладнання...

Світовий гігант запустив найбільший прискорювач харчових інновацій — перші продукти вже у продажу

Центр розміщений на базі дослідницьких установ компанії у Лозанні (Швейцарія) та є частиною глобальної мережі акселераторів Nestlé, запущеної у...

Ґречна гречка. Хрусткі закуски з пророщеної гречки привернули увагу покупців та інвесторів

Для виробництва компанія закупляє органічну гречку на фермах у Міннесоті та Північній Дакоті.Продукт має оригінальні смаки: какао, матча-ваніль та...

Дніпровська пивоварня MOVA випускає власну версію Ukrainian Golden Ale

Це перший сорт, представлений у межах нової мистецької лінійки MOVA ART."У нашої країни не існувало свого власного стилю пива...

Лієв Шрайбер та Євген Гудзь спекли великодній хліб із борошна з розмінованого поля

Пшеницю, з якої була виготовлена ​​ця паска, зберіг фермер із північної частини області, що потерпала від постійних обстрілів. Вироблене...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

Може вас зацікавити

Виробник першого рослинного м’яса на грилі запропонував веганам реалістичні реберця

Кожен шматок нової версії рослинної яловичини є більш пласким...

Не “Наполеон”. Штучний інтелект Google створив рецепт торта, якого ще ніколи не було

В результаті вийшов «Cakie» — гібрид торта та печива. Рецепт...

Британці винайшли фермент, що перетворює з’їдені солодощі на здорову їжу

Продукт розроблений для ринку США і очікувано з’явиться там...

На створення нових робочих місць можна отримати 5 млн грн від американської програми

У рамках програми передбачено близько 20 грантів на суму...

Вибір редактора
В продовження теми