Стартап із Барселони виростив у лабораторії жири, які роблять альтернативне м’ясо соковитим

Стартап із Барселони Cubiq Foods розробляє «розумні жири». Це – продукти культивованого жиру, багаті омега-3, які варіюються від структурованих інгредієнтів до олій та жирових емульсій.

Місія Cubiq Foods – замінити звичайні насичені жири, такі як кокосова олія.

Додані жири використовуються у культивованих та рослинних аналогах, аби відтворити соковитість м’яса

Не прагнучи дискримінувати жодний сектор, для виробників веганського м’яса Cubiq Foods розробляє жири на основі корисних олій – приміром, оливкової.

Заснований у 2018 році доктором Ракель Ревілла, Андресом Монтефельтро та Жорді Блейде, стартап є дійсно першою компанією, яка створила клітинні жири з високим вмістом омега-3.

Також раніше повідомлялося, що виробники альтернативного м’яса, включаючи Mosa Meat, ведуть переговори з Cubiq щодо можливого постачання їх інгредієнтів. 

Користь від «розумних жирів» могли б отримати і такі виробники як Beyond Meat.

Cubiq Foods отримала чималі інвестиції на свої розробки – загалом $18,4 млн

«Екологічні омега-3 та веганські здорові жири надихають нашу команду та партнерів. Ми готові поставити нове покоління поживних, здорових та доступних продуктів у промислових масштабах», – сказав раніше співзасновник компанії Андрес Монрефельтро.

Ймовірним конкурентом барселонського стартапу може бути компанія з виробництва рослинних інгредієнтів Motif FoodWorks. Остання займається створенням рослинного жиру, який має властивості жирів тваринного походження. Очікується, що допоможе покращити смак, текстуру та зовнішній вигляд веганських м’ясних і молочних альтернатив.

Джерела: Cubiq Foods, Green Queen

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Користь та шкода ферментованих продуктів: пробіотики, домашня ферментація та їх вплив на здоров’я

Ферментовані продукти завжди були важливою частиною харчування різних культур. Вони не лише збагачують смак страв, але й мають значний...

Морський мох стане новим трендом їжі наступного року — його популярність виросла вчетверо

Ізраїльські аналітики Tastewise заявили, що новий суперфуд — морський мох — набуде піку популярності від 2022 року.Згадки та соціальні...

Найбільша у світі вертикальная ферма нагодує беконом із міцелію мільйон людей

Ферма працює за їх власною запатентованою технологію, і є частиною 120 тис. кв. футів нової інфраструктури, яку MyForest будує,...

Джефф Безос протестував підземний гіперлуп для доставки їжі, який змінить ринок назавжди

Патент на створення мережі підземної доставки Amazon отримала ще в 2017 році. З того часу про це майже не...

«Яготинське для дітей» змінило дизайн пляшок дитячих йогуртів і кефіру

На відміну від скла, пластик не так легко б'ється, що особливо важливо для дітей молодшого віку, які можуть випадково...

Pripravka: секретний інгредієнт успіху 

Хоч вважається, що найкраща приправа до їжі — це голод, попит на спеції та прянощі в Україні був завжди,...

Віртуальна реальність у гастрономії: як VR змінює споживання їжі?

Сучасні технології невпинно змінюють різні сфери життя, і гастрономія не стала винятком. Віртуальна реальність (VR), яка дозволяє створювати та...

Проєкт Bake4Ukraine отримав грант на обладнання українським пекарням

Гуманітарний проєкт #Bake4Ukraine отримав грант, що передбачає надання обладнання (нового чи б/в) 50 українським пекарням, які знаходяться в зоні...

Може вас зацікавити

Спадкоємець м’ясного бізнесу продав компанію, й інвестує в лабораторне м’ясо

Дукчевіч розповідає, що його сім’я продала компанію у 2019...

«Ідеальне м’ясо» з солодкого люпину. Його можна додати в суп або пельмені

Співзасновниця фірми Джен Дрю зазначила, що універсальність Luprene підтверджує те,...

Компанія Nestlé запускає виробництво рослинного м’яса в Китаї

Харчовий гігант Nestlé намагається не відстати від трендів в...

Сімейне господарство створило енергетичні медові снеки для ЗСУ

Снек «Медова паста +292» має енергетичну цінність у 292...

Німці створили платформу, яка дозволить створювати нові види рослинного молока та м’яса за два тижні

Платформа дозволяє ідеям нових продуктів перейти від концепції до...

Вибір редактора
В продовження теми