Продажі рослинного бургера McDonald’s втричі перевищили очікування — акції компанії зросли

Продажі рослинного бургера McDonald's McPlant в США втричі перевищили очікування компанії. Наразі він продається в 600 точках по всій території країни, з наступного місяця їх кількість буде ще більшою.

За словами аналітика Piper Sandler Майкла Левері, під час тестового запуску продукту у восьми точках мережа продавала приблизно 70 гамбургерів у кожному місці щодня. 

Для порівняння, середня кількість Біг-Маків, проданих у одному ресторані в день, становить 110.

Аналітик припускає, що ранні продажі можуть принести чималий прибуток для мережі та безпосередньо розробника веганського бургеру — Beyond Meat

Якщо на старті запуску продукту майбутній дохід від продажів оцінювався Beyond Meat від $75 млн до $100 млн, то зараз Левері говорить про $170-215 млн у річному обчисленні.

За його словами, оптимістичні показники стали результатом попереднього успіху McPlant на європейських ринках, включаючи Великобританію, Швецію, Данію, Нідерланди та Австрію.

До речі, успіх рослинного бургера позитивно відобразився і на капіталізації обох компаній: акції McDonald’s подорожчали на 1%, а Beyond Meat — на 3%.

Майбутнє McPlant виглядає досить оптимістично, хоча і варто зазначити, що тут McDonald’s дещо відстає від головного конкурента Burger King, який запустив рослинний бургер Impossible Whopper ще у 2019 році. 

Інші мережі бургерів, зокрема Carl’s Jr. та White Castle, також випередили McDonald’s на цьому ринку.

Джерела: McDonald’s, Green Queen

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Інвестор Volia Agri-Food Park назвав точки зростання українського ринку їжі – взаємодія, інновації та нові продукти

Сьогодні під час New Food Summit 2023 він поділився власним рецептом перетворення української аграрної та харчової промисловості у потужну...

У сінгапурській лабораторії виростили свинину з антиоксидантами

Сорго надає «м’ясу» природний колір завдяки антоціанам, що містяться в зернах, та збагачує продукт антиоксидантними властивостями.Команда на чолі з...

Харків’яни смажать альтернативну каву — із жолудів

До переїзду в село у 2020 році Максим встановлював у Харкові маркізи та тенти, а Ольга працювала шеф-кухаркою у...

Італієць та українка роблять їстівні троянди із середньовічного продукту

У 100 грамів троянд стільки ж вітамінів та мікроелементів, як і в 800г свіжих ягід Пастила — сировина для створення...

Крафтові виробники, гаївки й лекторій: в Києві пройде 13-й фестиваль True&Local

Цього разу фестиваль присвячений «Гаївкам» — традиційним весняним пісням, які здавна символізують пробудження природи й прихід нового життя.Весняний настрій...

Смачна колаборація: «Яготинський» айран в мережі Döner Маркет

Співпрацю двох брендів, чиї автентичні продукти чудово доповнюють один одного, точно оцінять шанувальники стритфуду.  «Поєднання шаурми з айраном — це...

Дві українські компанії потрапили до списку номінантів Gulfood Innovation Awards 2025

З 17 до 22 лютого 2025 року в Dubai World Trade Centre (Дубай, ОАЕ) відбулася одна з найбільших світових...

Йогуртові соуси від Молокія у шорт-листі глобальної нагороди World Food Innovation Awards 2025

Йогуртові соуси від Молокія потрапили до шорт-листа в категорії «Найкращий молочний продукт». Молокія змагатиметься за першість із одними з...

Може вас зацікавити

Всесвітньо відомий бренд запускає перше в історії пиво Сонця – з вітаміном D

Sunbrew дебютує в Канаді цього місяця, пізніше цього року...

Український бренд ліпить пельмені з м’ясом із буряку та ламінарії

"Ми розклали м’ясо на компоненти та заново зібрали, використовуючи...

Корінний бельгієць варить на Львівщині французький томет, який весь час перевертають для кращого смаку

Виробництво розташоване у екологічно чистій місцевості, а сама ферма...

Кухонний «комбайн»: смарт-сад вирощує обід прямо на кухонному столі

Установка створена на кшталт домашньої кавомашини, де замість капсул...

Вибір редактора
В продовження теми