За словами аналітика Piper Sandler Майкла Левері, під час тестового запуску продукту у восьми точках мережа продавала приблизно 70 гамбургерів у кожному місці щодня.
Для порівняння, середня кількість Біг-Маків, проданих у одному ресторані в день, становить 110.
Аналітик припускає, що ранні продажі можуть принести чималий прибуток для мережі та безпосередньо розробника веганського бургеру — Beyond Meat.
Якщо на старті запуску продукту майбутній дохід від продажів оцінювався Beyond Meat від $75 млн до $100 млн, то зараз Левері говорить про $170-215 млн у річному обчисленні.
За його словами, оптимістичні показники стали результатом попереднього успіху McPlant на європейських ринках, включаючи Великобританію, Швецію, Данію, Нідерланди та Австрію.
До речі, успіх рослинного бургера позитивно відобразився і на капіталізації обох компаній: акції McDonald’s подорожчали на 1%, а Beyond Meat — на 3%.
Майбутнє McPlant виглядає досить оптимістично, хоча і варто зазначити, що тут McDonald’s дещо відстає від головного конкурента Burger King, який запустив рослинний бургер Impossible Whopper ще у 2019 році.
Інші мережі бургерів, зокрема Carl’s Jr. та White Castle, також випередили McDonald’s на цьому ринку.
Джерела: McDonald’s, Green Queen