Продажі рослинного бургера McDonald’s втричі перевищили очікування — акції компанії зросли

Продажі рослинного бургера McDonald's McPlant в США втричі перевищили очікування компанії. Наразі він продається в 600 точках по всій території країни, з наступного місяця їх кількість буде ще більшою.

За словами аналітика Piper Sandler Майкла Левері, під час тестового запуску продукту у восьми точках мережа продавала приблизно 70 гамбургерів у кожному місці щодня. 

Для порівняння, середня кількість Біг-Маків, проданих у одному ресторані в день, становить 110.

Аналітик припускає, що ранні продажі можуть принести чималий прибуток для мережі та безпосередньо розробника веганського бургеру — Beyond Meat

Якщо на старті запуску продукту майбутній дохід від продажів оцінювався Beyond Meat від $75 млн до $100 млн, то зараз Левері говорить про $170-215 млн у річному обчисленні.

За його словами, оптимістичні показники стали результатом попереднього успіху McPlant на європейських ринках, включаючи Великобританію, Швецію, Данію, Нідерланди та Австрію.

До речі, успіх рослинного бургера позитивно відобразився і на капіталізації обох компаній: акції McDonald’s подорожчали на 1%, а Beyond Meat — на 3%.

Майбутнє McPlant виглядає досить оптимістично, хоча і варто зазначити, що тут McDonald’s дещо відстає від головного конкурента Burger King, який запустив рослинний бургер Impossible Whopper ще у 2019 році. 

Інші мережі бургерів, зокрема Carl’s Jr. та White Castle, також випередили McDonald’s на цьому ринку.

Джерела: McDonald’s, Green Queen

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

На вулицях Шанхая з’явилися автономні фудтраки від KFC

Нещодавно в твіттері було розміщено кілька фотографій автономних ресторанів KFC на колесах в Китаї. Передбачається, що це пілотний проект...

Українська компанія створила унікальне обладнання для ковбаси без оболонки

Автоматична система включає шестерневий шприц з відкритим бункером об’ємом 100 літрів, який працює як ефективна помпа. У комплекті також...

Датська компанія створила морозиво з пліснявим сиром та рослиною, яку запилюють кажани

Такі тенденції окреслив Хайді Кнудсен, менеджер з маркетингу компанії Lactosan, що має досвід у цій сфері по всьому світу.Lactosan...

Білок арахісу замість свинини — китайці створили чергову заміну м’яса, яку полюбив Сі Цзіньпін

Це перший бренд, який використовує білок арахісу як основний інгредієнт для створення замінника тваринному м’ясу.Пельмені сяолунбао (або їх ще...

Як змінився ресторанний ринок України у 2024 році — дослідження

Виторг закладів громадського харчування України у 2024 році зріс на 10% у порівнянні з 2023 роком, середній чек —...

«Чорноморка» запускає автомати для продажу устриць

У січні в столичному ТРЦ Respublika Park відкриється новий ресторан «Чорноморка» з новою послугою — автоматом з устрицями.У компанії...

Співвласник «Галі Балуваної» запустив перший Multicook з фастфудом MultiBar у Лос-Анджелесі

Володимир Матвійчук, співвласник мережі магазинів заморожених страв «Галя Балувана» запустив перший Multicook з фастфудом MultiBar у Лос-Анджелесі. Про це...

Дослідження: ринок кормів для домашніх тварин відновився і зростає

Глобальне зростання pet foodСвітовий ринок кормів для домашніх тварин швидко зростає. За оцінками Mordor Intelligence, у 2024 році його...

Може вас зацікавити

Ринок foodtech у 2020 році: 331 угоди на $8,6 млрд

6 місце: розробник біотехнологій Manus Bio — $ 340...

Напій для мислення — стартап збирає $1 млн на революційний продукт

Кампанія розміщена на платформі краудфандингу StartEngine.NERD Focus має дійсно...

Акції Beyond Meat злетіли на 39% після оголошення про співпрацю з PepsiCo

Дві компанії об’єднуються заради створення спільного підприємства, яке займатиметься...

Попкорн, вирощений на мікробному азоті: «кліматичні» закуски завойовують Amazon

Сьогодні сільськогосподарська спільнота використовує понад 100 млн тонн синтетичних...

Вибір редактора
В продовження теми