Продажі рослинного бургера McDonald’s втричі перевищили очікування — акції компанії зросли

Продажі рослинного бургера McDonald's McPlant в США втричі перевищили очікування компанії. Наразі він продається в 600 точках по всій території країни, з наступного місяця їх кількість буде ще більшою.

За словами аналітика Piper Sandler Майкла Левері, під час тестового запуску продукту у восьми точках мережа продавала приблизно 70 гамбургерів у кожному місці щодня. 

Для порівняння, середня кількість Біг-Маків, проданих у одному ресторані в день, становить 110.

Аналітик припускає, що ранні продажі можуть принести чималий прибуток для мережі та безпосередньо розробника веганського бургеру — Beyond Meat

Якщо на старті запуску продукту майбутній дохід від продажів оцінювався Beyond Meat від $75 млн до $100 млн, то зараз Левері говорить про $170-215 млн у річному обчисленні.

За його словами, оптимістичні показники стали результатом попереднього успіху McPlant на європейських ринках, включаючи Великобританію, Швецію, Данію, Нідерланди та Австрію.

До речі, успіх рослинного бургера позитивно відобразився і на капіталізації обох компаній: акції McDonald’s подорожчали на 1%, а Beyond Meat — на 3%.

Майбутнє McPlant виглядає досить оптимістично, хоча і варто зазначити, що тут McDonald’s дещо відстає від головного конкурента Burger King, який запустив рослинний бургер Impossible Whopper ще у 2019 році. 

Інші мережі бургерів, зокрема Carl’s Jr. та White Castle, також випередили McDonald’s на цьому ринку.

Джерела: McDonald’s, Green Queen

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

10 000 хлібин отримали мешканці прифронтових територій від Good Bread за підтримки Corteva та GlobalGiving

Міжнародна науково-технологічна сільськогосподарська компанія Corteva Agriscience у партнерстві з GlobalGiving виділила грант інклюзивній пекарні Good Bread на виготовлення понад...

Nuro отримали $500 млн на розвиток автономних автомобілів для доставки

Стартап, який вже сумарно підняв $ 1,5 млрд, розробляє роботизовані транспортні засоби для кур'єрської доставки. Вони вже активно використовуються...

Вчені виростять у лабораторії персики, вишні та яблука. Без дерев

Випробування стартували з клітин чорниці, яблук, вишні, фейхоа, персиків, нектаринів і винограду. Це унікальний кейс на ринку лабораторної їжі, де...

Стартап отримав 3 млн євро на створення грудного молока з клітин молочних залоз

Спочатку Nūmi планує подати заявку на дозвіл регулювальних органів у США, а потім у Європі та Азії.Компанія виробляє культивоване...

Українське крафтове пиво отримало нагороду World Beer Award

Два сорти пива від власної крафтової броварні «Сільпо» Beermaster Brewery здобули відзнаку World Beer Award в одразу двох категоріях:золото в...

Mars інвестує $2 млрд у виробництво в США

Нові інвестиції Mars спрямовані на зміцнення виробничої інфраструктури та впровадження інновацій у портфоліо з понад 40 брендів — від...

IDS Ukraine у І півріччі 2025 року сплатила на третину більше податків

За підсумками діяльності в першому півріччі 2025 року група IDS Ukraine та її ключові підприємства сплатили понад 492,6 млн...

HD-group випустила лінійку крафтових хлібів

Для випікання хліба в компанії використовують лише натуральні інгредієнти високої якості. Жодних штучних добавок, поліпшувачів борошна чи прискорювачів закваски....

Може вас зацікавити

Особистий шеф-кухар Пола Маккартні та Елтона Джона схвалив білок із люпину

Скотт Фіндлі свого часу навчався у Гордона Рамзі та...

Український стартап виготовлятиме у Франції упаковку для їжі з опалого листя

Після цього стартап планує придбати щонайменше три інші заводи...

Олена Вовк, співвласниця Enzym Group, про інновації на ринку їжі: тренди, суперфуди та інвестиції

У 2023 році, в умовах повномасштабного вторгнення, Enzym Group...

Українці створили інноваційне морозиво при -200 градусів. Заморожують азотом

Морозиво має унікальну форму та представлене багатьма смаками –...

Олексій Коваленко, засновник бренду «Епікур» про те, як заробити репутацію і гроші на філософії щастя

Навіть у повсякденному житті ця людина носить одяг корпоративного...

Вибір редактора
В продовження теми