Вирощений у лабораторії блакитний тунець потрапить в тисячі ресторанів Японії, Кореї та Гонконгу

Багатонаціональна компанія з обслуговування закладів громадського харчування FOOD&LIFE COMPANIES (F&LC) оголосила про партнерство з каліфорнійським стартапом BlueNalu.

Стартап займається вирощуванням клітинних морепродуктів для суші – блакитного тунця та інших.

Разом компанії співпрацюватимуть над розробкою та маркетингом продуктів, а також підтримуватимуть створення нормативної бази, яка регулюватиме цю сферу в Японії.

F&LC, що базується в Осаці, володіє найбільшою кількістю суші-ресторанів в Японії та керує понад 1000 закладами в Кореї, Тайвані, Сінгапурі, Гонконгу, Таїланді та материковому Китаї.

Водночас BlueNalu, яка базується в Сан-Дієго, є найбільш фінансованою компанією з виробництва альтернативних морепродуктів у світі. За час свого існування вона зібрала понад $80 млн для створення тунця та інших видів риби безпосередньо з культивованих клітин. 

На сьогодні BlueNalu має партнерські відносини з трьома з десяти провідних світових постачальників морепродуктів.

Будучи найбільшим покупцем блакитного тунця у сфері громадського харчування, F&LC визначила технологію BlueNalu як рішення ланцюга поставок для високоцінних видів риби, які мають найвищу вартість в Японії завдяки особливому смаку та текстурі.

«Оскільки попит на морепродукти зростатиме, проблеми з глобальним ланцюгом поставок теж зростатимуть. Ми з нетерпінням чекаємо, коли продукти BlueNalu можна буде використовувати як екологічно чисті, смачні, корисні та надійні альтернативи в нашому меню», – сказав Коічі Мізутоме, президент і генеральний директор F&LC.

Джерела: BlueNalu, Vegconomist

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Інноваційна кавоварка працює на WI-FI та варить каву з повітря

Натомість Kara Pod використовує технологію, яка перетворює на питну воду вологість із повітря. Інноваційна кавоварка може виробляти майже галон (3,2...

Відомий навігатор Waze маркуватиме на картах, де купити залишки ресторанної їжі

Too Good To Go — це програма, що з'єднує користувачів із магазинами та ресторанами, які мають непродані надлишки їжі,...

Сподобалось навіть принцу: в ЕС вперше дегустували м’ясо із клітин

Приватна дегустація культивованих свинячих ковбасок пройшла у новій штаб-квартирі Meatable у Лейдені після отримання дозволу від уряду Нідерландів.Варто зазначити,...

Не «Дружба». Споживачі виявили, що рослинний сир — це смачно

Протягом останніх років у переліку виробників рослинного сиру тільки в США з'явилися Violife, Parmela Creamery, Good Planet, Loca Food,...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Найбільша торгівельна мережа в Канаді почала продавати українські продукти

У торонтському супермаркеті Loblaws з’явилася спеціальна полиця з українськими товарами. На ній представлені такі бренди, як «Наш сік», Yogoda,...

Може вас зацікавити

$80 млрд до 2030 року: веганська їжа стає рутинним перекусом, ринок подвоюється

Зараз ця категорія оцінюється в $44,02 млрд.   З 2022 р....

Американці створили «домашнього бармена», що готує 40 коктейлів одним натисканням кнопки

Представлений у двох варіантах Drinkworks Home Bar, забезпечує якість...

Яйце за півмільярда. Вперше в світі розробили штучний яєчний білок.

Каліфорнійська компанія Clara Foods застосовує технологію точного бродіння для...

Лондонський стартап створив їстівну упаковку з матеріалу, який за добу виростає до метра

Стартап пропонує замінити пляшки, пластикові бокси та поліетиленові пакети...

Пошукова видача: Google і Burger King починають спільний проект

Творці всесвітньовідомого пошукового сервісу планують продавати снеки і бутерброди...

Вибір редактора
В продовження теми