Доставка їжі: тенденції, секрети, фішки, майбутнє ринку онлайн-доставки продуктів

Очевидно, що з пандемією ринок доставки їжі (готової або для самостійного приготування) просто вибухнув, і показав неймовірні темпи зростання. Але більшість гравців ринку – це відомі компанії, з якими складно конкурувати початківцям чи просто більш скромним фірмам. Що робити? Як зайняти свою нішу? Як мінімум, можна слідувати трендам кінця 2021-го – початку 2022-го років.
Основні екологічні тренди продуктового ритейлу:

  • Відмова від пластику;
  • Етичне ставлення до тварин;
  • Піклування про екологію.

Як грамотно доставляти їжу: які фішки потрібно знати

Співробітництво з відомими агрегаторами ринку замовлення доставки продуктів онлайн – це добре, але не дуже вигідно. Вони забирають свою комісію з кожного замовлення. А це значить, що і маржинальність падає. Тому є сенс задуматися над створенням власного відділу доставки замовлень. Хай навіть буде лише кілька осіб – все одно це вигідніше для бізнесу. Основний ризик тут хіба що в тому, що важко спрогнозувати кількість замовлень. Адже може статися, що кур’єр сидітиме без роботи, або ж навпаки – не встигатиме нікуди.
Важливе позиціонування. Не можна пропонувати доставку своєї їжі всім і кожному. Тенденції в доставці продуктів такі, що потрібно чітко орієнтуватися у цільовій аудиторії. Що потрібно знати про неї:

  • Демографічні характеристики;
  • Робота – час обіду, розташування робочого місця, графік;
  • Уподобання в їжі;
  • Якими джерелами інформації користуються.

Ці дані знадобляться для таргетованої реклами. Тобто такої, яка направлена конкретно на потенційного клієнта.

Dark kitchen: тренд року і майбутнє на ринку доставки

Формат Dark kitchen – це ресторан або кафе, де немає посадкових місць, і який працює виключно на доставку. Замовлення клієнт також може забрати самостійно, наприклад, дорогою додому або на роботу. Відповідно, там немає і офіціантів.
Даний формат набагато зручніший, ніж класичний заклад харчування, адже окупається значно швидше. Так, наприклад, навіть звичайні ресторани і кафе почали запроваджувати Dark kitchen – доставку свіжеприготованої їжі протягом 30 хв.

Доставка готових раціонів

Ще один тренд – доставка додому або в офіс збалансованого харчування. Тобто, харчування, направлене на:

  • Детоксикацію;
  • Схуднення;
  • Набір м’язової маси.

Залежно від того, яку мету переслідує людина, для неї готуються збалансоване меню, в якому є всі поживні необхідні речовини. Найчастіше це супроводжується еко-доставкою в стилі ZERO WASTE:

  • Без одноразового посуду;
  • Використання багаторазових контейнерів;
  • Пакування один раз вироблено в Україні і не йде постачання контейнерами через половину земної кулі;
  • Сортування відходів.

Щодо останнього пункту – мається на увазі те, що кур’єр, доставляючи замовлення, може забрати пакет вторсировини на переробку.

Як замовник може зробити доставку їжі більш екологічною

Еко-майбутнє в доставці продуктів, їжі може наступити раніше, якщо споживачі в свою чергу також знатимуть, як замовляти:

  • Краще робити одне велике замовлення, ніж багато маленьких. Це дозволить зменшити об’єм упаковки;
  • Замовляйте рівно стільки, скільки вам потрібно. Недоїдки, швидше за все, будуть відправлені на переробку, яка ще не налагоджена як слід;
  • Не замовляйте одноразові столові прибори;
  • Намагайтеся замовляти менше гарячих напоїв. Їх доставляють у стаканчиках, які важко піддаються переробці.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Естонці роблять сир із ягід ялівцю, що залишились від перегонки джину

З 2019 року Liviko почали застосовувати відпрацьовані ягоди як сировину для приготування інших напоїв. Так, компанія створила безалкогольний ігристий...

Найвідоміший виробник вівсяного молока відкриває власні магазини морозива

Рослинні молочні ласощі продають у екологічних стаканах із картону без традиційного пластикового покриття. Ложки – теж паперові. Морозиво буде продаватися...

Вчені розробили із кавової гущі на 30% міцніший бетон

Метод називається піроліз і спрямований на перенаправлення більшості відходів кави замість звалищ на використання в будівельних проєктах. З відходів кавової...

Андрій Зінчук: «Після нас майже всі виробники приправ, що маскувалися під екобренди, прибрали зі складу глутамат та ароматизатори»

Здається, що історія компанії Андрія Зінчука типова для багатьох українських компаній, які стали першовідкривачами ринків у 90-х та нульових:...

Лабораторію сенсорного аналізу МХП прийняли до Європейської мережі з сенсорного аналізу (ESN)

Лабораторія сенсорного аналізу Кулінарного центру МХП успішно пройшла процедуру вступу до Європейської мережі з сенсорного аналізу (ESN). Тож випробувальна...

Після 136 років виробництва м’яса ринковий гігант переходить на 100% рослинну їжу

Завершення виробництва м’ясної продукції відбудеться до кінця цього року, що відображає зростальний попит на більш екологічні та здорові харчові...

Може вас зацікавити

Вибір редактора
В продовження теми