Окрім існуючих інвесторів компанію підтримали AgFunder та Beyond Next Ventures, тим самим піднявши загальне фінансування IntegriCulture до $16,4 млн.
Кошти планують використати на розробку доступних середовищ росту та інших технологічних рішень для галузі клітинної інженерії.
Прагнучи знизити витрати для нових компаній, що займаються культивуванням м’яса, японці працюють над технологією клітинного вирощування «без зовнішніх факторів», яку можливо було б використовувати навіть вдома.
Щоб здешевити лабораторне м’ясо, IntegriCulture створили універсальну доступну платформу для виробництва живильного середовища — CulNet.
«Наша платформа подібна до середовища в організмі», — кажуть розробники
Система використовує «гормон росту, який купується ззовні зі звичайним культивованим м’ясом, тобто збирається у тварин та виробляється всередині машини», — пояснив Юкі Ханю, засновник компанії.
CulNet може застовуватись в різних сферах, включаючи продукти харчування та шкіру, що виготовляється з клітин тварин.
Після успішної співпраці над покращенням виробництва культивованих креветок з Shiok Meats, IntegriCulture планує запустити пізніше цього року культивовану фуа-гра — свій перший споживчий продукт харчування.
Нагадаємо, німці розробили платформу, яка дозволить створювати нові види рослинного молока чи м’яса всього за два тижні.
Джерело: Vegconomist