Таким чином, загальне фінансування Redefine Meat тепер становить $180 млн.
Варто відмітити, що це один з найбільших інвестиційних раундів серед альт-м’ясних компаній в Ізраїлі.
Заснована у 2018 році, компанія відома своїм альтернативним м’ясом преміум-класу, яке створене завдяки поєднанню низки технологічних рішень, включаючи матеріалознавство, штучний інтелект та 3d-друк.
Сьогодні пропозиції Redefine Meat можна знайти в більш ніж 200 ресторанах Ізраїлю, а також в елітних закладах Німеччини, Нідерландів та Великобританії, серед яких мережа ресторанів шеф-кухаря Michelin Марко П’єрра Вайта.
Продукція компанії також поставляється у їдальні технологічних гігантів, таких як Facebook та Google.
«Ми інтенсивно працюємо над реалізацією бачення створення великої всесвітньої м’ясної компанії, використовуючи передові технології, а не тварин», — заявив Ешчар Бен-Шітріт, співзасновник і генеральний директор Redefine Meat.
Нещодавно компанія найняла Едвіна Барка та Адріана Сагмана, колишніх керівників Nestlé та Unilever відповідно, у рамках своїх глобальних планів розширення.
Це сприятиме пришвидшенню реалізації намірів вивести ізраїльське альт-м’ясо на ринки США та Азії.
Окрім глобальної експансії, частину «свіжих» коштів Redefine Meat збираються витратити на встановлення виробничих ліній в Ізраїлі та Нідерландах.
Джерело: Vegconomist