Шоколадний гігант розробив інноваційну упаковку, яка контролюватиме розмір порцій продукту

Cadbury, міжнародний бренд гіганту у світі шоколаду Mondelēz, запустив інноваційну упаковку Twist Wrap для перекусів своєї лінійки Duos.

Упаковка дозволить споживати її вміст невеликими порціями: з’ївши пів плитки шоколаду, її можна легко скрутити за запечатати заново.

Інноваційна упаковка стане стимулом для «кращого контролю порцій» і «розумніших перекусів»

У продажі вона буде доступна уже цього місяця. 

Упаковка виготовлена ​​з використанням технології пам’яті, тож її можна закрутити заново одним поворотом. Це дозволить зберегти свіжий смак, текстуру та форму смаколика.

«Ми вклали багато часу та інвестицій у порційну упаковку, щоб дати споживачам можливість зручніше перекусити, і раді бачити, що про це думають покупці», — каже Келлі Лоуренс, бренд-менеджер Cadbury в Mondelēz International.

За даними Innova Market Insights, 31% споживачів Великобританії вважають зручність продукту пріоритетом для упаковки кондитерських виробів, зокрема шоколаду. 

Запуск Twist Wrap слідує за щорічним звітом Mondelēz International про стан ринку перекусів та дослідженням глобальних споживчих тенденцій. Вони розкривають уявлення про те, як споживачі приймають рішення щодо перекусів.

У Cadbury говорять, що прагнуть допомогти споживачам їсти здоровіші закуски та зосередитися на контролі порцій.

Нагадаємо, раніше ABB Robotics створив упаковку з бамбуку та соломи розкладається за 84 дні і повністю замінює пластик.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Стартап створив із мікроорганізмів їстівні штрих-коди

Канадська компанія Index Biosystems винайшла спосіб поєднати унікальне програмне забезпечення, одноклітинні мікроорганізми та воду для відстеження точки походження майже...

Інвестиції у м’ясо із пробірки сягнули мільярда доларів: скільки компаній його вирощує

Як свідчить останнє дослідження ResearchAndMarkets, кількість стартапів у цьому сегменті зростає кожен рік. Зараз у світі налічується 99 компаній, які...

Виробник пребіотиків із цикорію інвестує 30 млн євро в розширення, щоб наздогнати попит

BENEO оголосив про багатомільйонну інвестиційну програму для розширення заводів з виробництва пребіотичних волокон кореня цикорію в Премуко (Чилі) та...

На інновації в їжі та релокацію ресторанів можна отримати 100 тис. грн

Конкурс має на меті підтримку сталого розвитку підприємництва у сфері громадського харчування як відповідь на негативні економічні наслідки війни...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Може вас зацікавити

Вінницький медобар приборкав бджіл, і тепер створює унікальні медово-ягідні пасти

Вінничани створюють солодкі десерти, поєднуючи натуральні інгредієнти з медом...

Стартап розклав стевію на молекули, щоб створити ідеально підсолоджувач

PureCircle розробили власні сорти стевії та пропонують найширший, з...

Головне — зібрати. IKEA шукає стартапи з виробництва рослинного м’яса

Минулого року меблева компанія оголосила про свої наміри в...

Найкращі вітаміни в зимовий період: як поповнити запаси природним чином

З урахуванням особливостей зимового періоду питання правильного вибору вітамінів...

Вибір редактора
В продовження теми