В Ісландії печуть хліб на геотермальних джерелах: закопують у пісок та чекають 24 години

Ісландська пекарня випікає унікальний хліб, закопуючи тісто в грунт біля геотермальних джерел Laugarvatn Fontana.

Повітря пахне сіркою, а крізь чорний пісок пробивається гаряча вода. Саме так виглядає чи не найбільш екологічна пекарня у світі.

Щоб отримати свіжоспечений хліб, знадобиться спритність та лопата

Хліб, відомий як hverabrauð, є розкішним результатом випікання тіста під землею в місцевих геотермальних джерел протягом 24 годин. 

Витягнувши батон з горщика, його нарізають та змащують місцевою олією, а зверху посипають шматочками копченої форелі, яку виловлюють в тамтешніх озерах.

Хліб солодкуватий, має м’яку та щільну текстуру

Laugarvatn Fontana раніше вважався безплідним регіоном в Ісландії, але зараз став популярною зупинкою для туристів. Тут насолоджуються гучними водоспадами та шиплячими гарячими джерелами. Унікальні природні явища зумовлені пересуванням тектонічних плит у цій місцевості. Їх повільний рух штовхає магму та газ до зовнішньої кори землі, підживлюючи гарячі джерела та вулкани.

Ідея випікати хліб прийшла до уродженця Laugarvatn Fontana, який наразі є шеф-кухарем і генеральним менеджером геотермального курорту та пекарні.

Спочатку вони з дружиною керували місцевим готелем у цьому регіоні. Потім почали ходити на пляж, аби випікати хліб на гарячих джерелах.

Зараз хліб подають в тому ж готелі до сніданку — як обов’язковий ритуал. А також запрошують гостей приєднатися до пошуків свіжоспечених буханців у гарячому піску.

 

Кожен горщик вариться добу на глибині близько одного фута (30 сантиметрів), де кип’яча вода зазвичай досягає температури 203 градуси за Фаренгейтом (95 градусів за Цельсієм). 

Процес повільного приготування дозволяє правильно поєднуватися цукру та житньому борошну.

«Це створює унікальний смак і текстуру, — каже пекар. — Дивно й те, що в цьому хлібі немає спецій. Але він дуже ароматний»

Цикл виробництва хліба триває день за днем — і кожен день на березі озера викопують 10-15 свіжоспечених буханців.

Нагадаємо, на Kickstarter збирають фінансування на хліб повільного бродіння за старовинним рецептом.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Найменший у світі овоч може стати наступним суперфудом для схуднення

Про це заявили Ефі Еяль, генеральний директор Mankai та доктор Айріс Шай, ад’ютант-професор харчування Гарвардської школи громадського здоров’я TH...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

Портативна пляшка для газування води зібрала на Kickstarter потрійний об’єм інвестицій

SPARK+ складається з резервуара для води, портативної камери для вуглекислого газу, що кріпиться до дна посудини та заправочної станції.Щоб...

Wallmart анонсував запуск доставки продуктів за допомогою дронів

Програма доставки продуктів харчування і товарів першої необхідності буде запущена спільно з компанією Flytrex, дрони якої вже успішно використовуються...

Йогуртові соуси від Молокія у шорт-листі глобальної нагороди World Food Innovation Awards 2025

Йогуртові соуси від Молокія потрапили до шорт-листа в категорії «Найкращий молочний продукт». Молокія змагатиметься за першість із одними з...

IDS Ukraine за підсумками 2024 року встановила новий рекорд зі сплати податків

Компанія IDS Ukraine, провідний український виробник бутильованої води ТМ «Моршинська», «Миргородська» та інших відомих брендів напоїв, підбила підсумки 2024...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Може вас зацікавити

Glovo купує у Delivery Hero відразу три бренди в шести країнах

Вказані придбання обійдуться компанії в $208 млн. Угода є...

Світовий бренд створив інноваційні суміші для насичення організму водою

Продукт доступний  у трьох смаках: лимон-лайм, зелений виноград і...

Українська компанія створює для військових інноваційну «польову» дріп-каву

Дріп-кава — це порція меленої кави в пакетику, яку...

Продукти харчування без цукру: повний список продуктів

Цукор – це чистий вуглевод, який підвищує настрій та...

У легендарному британському стейк-хаусі подають стейки, надруковані на 3D-принтері

Запуск відбувся завдяки численним запитам клієнтів, що дотримуються рослинної...

Вибір редактора
В продовження теми