Грандіозний рік для рослинної риби та стейків: що інноваційного їстимуть споживачі у 2022 році

На ринку рослинного м’яса стає більше цільної нарізки, активно розвивається виробництво м'яса із грибів. А замість гамбургерів на основі рослин на перший план почала виходити риба і морепродукти.

набагато більше аналогів цільно нарізаного м’яса вийде на ринок уже в 2022 році

Натяк на це з’явився ще на галузевій виставці CES 2019. Уже тоді про це говорила Impossible Food: компанія поділилася, що працює над стейком. 

З того часу до подібних розробок приєдналося чимало стартапів. Приміром, Juicy Marbles, Novameat і Redefine Mean також працюють над аналогами стейків. Atlast пропонує цільно нарізаний бекон на основі міцелію. Plantish створила цільні шматки морепродуктів.

Багато з цих компаній прагнуть вийти в продажі зі своєю продукцією в 2022 році.

Іншою ключовою тенденцією стає м’ясо на основі грибів. There’s Meati розробила прототипи стейків і курки з використанням міцелію, вирощеного за допомогою техніки зануреного бродіння. Nature’s Fynd минулої осені представила котлети для сніданку, в яких використовується новий вид міцелію. А на початку січня MycoTechnologies показала на виставці CES безм’ясний фарш Goodside Foods.

Зростання сегменту м’ясних продуктів на основі мікозасобів не є дивним, оскільки гриби, зрештою, за своїм молекулярним складом набагато ближчі до ссавців, ніж до рослин. 

З цієї та інших причин м’ясні продукти на основі грибів не потребують настільки високотехнологічних хитрощів і обробки, щоб створити реалістичний шматок м’яса. 

Не відстає і створення альтернативного білку за допомогою ферментування. Минулого місяця компанія Ginkgo Bioworks оголосила про комерційний запуск дріжджового гемового протеїну HEMAMI (зі смаком і текстурою умамі) для виробників альтернативного м’яса, які намагаються створити реалістичну альтернативу. 

Це хороша новина для виробників альт-продуктів, які хочуть відтворити запатентований рослинний гем Impossible. Тепер замість того, щоб витрачати десятки мільйонів доларів на спроби створити його самостійно, можна придбати щось подібне у Motif.

І, нарешті, риба та морепродукти. Щонайменше, це дасть змогу забути про бургери, які тривалий час були основною альтернативу на нем’ясному ринку.

Такі компанії, як Good Catch і Ocean Hugger вже деякий час займаються морепродуктами на рослинній основі, інші виходять з новими пропозиціями: азіатський рослинний гігант Omnifood випустив свою лінійку морепродуктів на рослинній основі минулого літа, Plantish вийшов з минулого тижня зі своїм цілим порізаним лососем, а мадридська компанія Mimic нещодавно випустила альт-тунця на основі томатів

Тож якщо 2021 був великим роком для альтернативної риби, можна очікувати, що 2022 буде ще грандіознішим.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

$80 млрд до 2030 року: веганська їжа стає рутинним перекусом, ринок подвоюється

Зараз ця категорія оцінюється в $44,02 млрд.   З 2022 р. до 2030 р. сегмент веганських закусок зростатиме на 6,9% щороку Основними...

Glovo купує у Delivery Hero відразу три бренди в шести країнах

Вказані придбання обійдуться компанії в $208 млн. Угода є помітно симетричною торішній, коли Delivery Hero виклала $272 млн за...

Молочний гігант годуватиме немовлят веганськими сумішами із гречки

Такий продукт створив ізраїльський стартап Else Nutrition, який має публічну реєстрацію та штаб-квартиру в Канаді.Зараз компанія розпочинає багатоетапну співпрацю...

Mitsubishi разом з ізраїльським стартапом годуватиме японців клітинними стейками

Mitsubishi доєдналася до просування футуристичної страви, адже її харчовий підрозділ здобув неабиякий досвід у біотехнологічних процесах, фірмовому виробництві продуктів...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Може вас зацікавити

Щасливого польоту: в Ізраїлі доставку піци доручили дронам

Саме таку інновацію разом з Pizza Hut запустила в Ізраїлі...

Український бренд зімітував лосось із пшениці та гороху — містить лише 40 калорій

За словами засновника компанії Романа Квашенка, його команда ставила...

Французький аграрний гігант розробив інноваційне борошно з підвищеним вмістом клітковини

Згідно даних компанії, їхнє борошно містить резистентний крохмаль та ...

Філіппінський стартап створив холодильник з кокосового лушпиння

Інвестиційний раунд пройшов під керівництвом ADB Ventures та Katapault...

Перший у світі справжній мед без бджіл з’явиться на полицях магазинів до кінця року

Вперше продукт презентували на приватній дегустації в Сан-Франциско, в...

Вибір редактора
В продовження теми