Спочатку Nouri вивели на ринок Inner Immune у вигляді порошку, який достатньо було просто змішати з водою.
Проте, Керолайн Бекман, засновниця і генеральний директор компанії, вирішила створити готовий до вживання напій з тими ж функціональними властивостями.
Оскільки понад 70% імунних клітин знаходиться в кишечнику, напій розробили на основі інгредієнтів, який зміцнює ці клітини: імунобіотик (або «постбіотик»), пребіотичні волокна, необхідні щоденні вітаміни та деякі специфічні інгредієнти, такі як L-глютамін, котрий сприяє відновленню пошкодженої оболонки кишківника.
Готовий до вживання Inner Immune не містить цукру та калорій
Слід відзначити, що напій містить Immuno-LP20 — «хорошу бактерію», що сприяє зменшенню частоти та тяжкості захворювань верхніх дихальних шляхів.
Бактерія не руйнується травним соком, як у випадку з іншими напоями подібно до комбучі, що підвищує загальну ефективність імубоіотика.
Завдяки стійкості Immuno-LP2, Inner Immune гарно витримує несприятливі зовнішні умови зберігання без зменшення функціональних властивостей самого напою.
«Імунітет в пляшці» представлений у трьох смаках: цедра апельсина, лимон з ожиною та кавун з лаймом, на сайті компанії за ціною $35 за упаковку з 12 банок.
Нагадаємо, американська компанія VidaCap створила перші грибні жуйки для покращення імунітету.
Джерело: Food Navigator-USA