Aмериканці створили напій, який відновлює пошкоджений кишківник та захищає дихальні шляхи

Каліфорнійський виробник добавок Nouri увійшов у категорію функціональних напоїв, розробивши лінійку Inner Immune.

Спочатку Nouri вивели на ринок Inner Immune у вигляді порошку, який достатньо було просто змішати з водою.

Проте, Керолайн Бекман, засновниця і генеральний директор компанії, вирішила створити готовий до вживання напій з тими ж функціональними властивостями.

Оскільки понад 70% імунних клітин знаходиться в кишечнику, напій розробили на основі інгредієнтів, який зміцнює ці клітини: імунобіотик (або «постбіотик»), пребіотичні волокна, необхідні щоденні вітаміни та деякі специфічні інгредієнти, такі як L-глютамін, котрий сприяє відновленню пошкодженої оболонки кишківника.

Готовий до вживання Inner Immune не містить цукру та калорій

Слід відзначити, що напій містить Immuno-LP20 — «хорошу бактерію», що сприяє зменшенню частоти та тяжкості захворювань верхніх дихальних шляхів.

Бактерія не руйнується травним соком, як у випадку з іншими напоями подібно до комбучі, що підвищує загальну ефективність імубоіотика.

Завдяки стійкості Immuno-LP2, Inner Immune гарно витримує несприятливі зовнішні умови зберігання без зменшення функціональних властивостей самого напою.

«Імунітет в пляшці» представлений у трьох смаках: цедра апельсина, лимон з ожиною та кавун з лаймом, на сайті компанії за ціною $35 за упаковку з 12 банок.

Нагадаємо, американська компанія VidaCap створила перші грибні жуйки для покращення імунітету.

Джерело: Food Navigator-USA

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Не якась там торба. Німецькі студенти створили еко-сумки із фруктових шкірок

Sonnet155 являють собою невеликі пакети з ручками, позиціонуються більше як одноразові, але можуть використовуватись до зносу. Полотно для сумок складається...

Стає прозоріше: ЄС більше не вважає безпечною добавку, що робить жуйки непрозорими

«E171 — це барвник без харчової цінності», — говорить Каміль Перрен, старший співробітник Європейської групи споживачів BEUC.Барвник переважно використовується...

Курячі нагетси обсмажують на повітрі, щоб знизити вміст жиру на 75%

Сьогодні споживачі шукають кращі варіанти комфортної їжі. Зважаючи на це, провідний американський виробник курятини створив популярну закуску з більш...

Зі святих для єгиптян бобів створили протеїн для рослинного молока, фети та яєць

Нещодавно Green Boy дебютувала з функціональним веганським інгредієнтом —рослинно-молочним протеїном, розробленим спеціально для виробників молочних продуктів на рослинній основі.До...

Мармурова яловичина, вирощена в лабораторії, стала продуктом року на світовому конкурсі

AgTech Breakthrough Awards — це міжнародна премія, що присуджується компаніям, які впроваджують інноваційні рішення у виробництві їжі та сільському...

Німці створили сир із дріжджів, який продаватимуть супермаркети, які є і в Україні

Серед магазинів, що розпочали продаж, — мережі Rewe, Billa і Metro. Це унікальне досягнення стало можливим після успішного залучення компанією...

Може вас зацікавити

Danone озброївся штучним інтелектом для створення нових веганських продуктів

Технологія Brightseed вивчає рослини на молекулярному рівні, щоб ідентифікувати...

Вибір редактора
В продовження теми