Стартап, що виробляє шкіру із грибів для модного бренду, зібрав сотні мільйонів на новий завод

Стартап MycoWorks, який виробляє веганську шкіру із грибів для ряду брендів, включаючи розкішний французький будинок моди Hermès, зібрав $125 млн інвестицій.

Фінансування піде на розширення виробництва флагманського продукту під назвою Reishi

Компанія каже, що її мета – задовольнити попит на екологічно чисті матеріали та товари. Частину коштів вони спрямують на науково-дослідні роботи й розвиток технологій.  

У MycoWorks говорять, що переповнені запитами від брендів, зацікавленими у використанні веганської шкіри.

З моменту запуску у 2013 році компанія двічі залучала крупне фінансування – $17 млн та $45 млн відповідно.

MycoWorks виробляє тканину, відмінну від пропозицій конкурентів. Стартап має власну біотехнологічну платформу, де розмножує корені грибів – міцелій. А вже його перетворює на розкішний матеріал.

«Міцелій — матеріал, який можна налаштувати, і багато інвесторів входять у цей простір, бо бачать його можливості», – поділився Метт Скаллін, генеральний директор MycoWorks.

Зараз своєю метою MycoWorks бачить масове виробництво, а фінансування є ключем до масштабування.

Частково це відбудеться завдяки новому виробничому заводу у Південній Кароліні, який, як очікується, запрацює протягом 12 місяців. 

Він буде здатним виробляти кілька мільйонів квадратних футів міцелію на рік.

Також компанія уже має завод на західному узбережжі за межами Сан-Франциско, де нещодавно виготовила 10 000 лотків продукту.

Нагадаємо, раніше шкіра з ананасів стала сировиною для Nike, H&M та Hugo Boss.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Вчені створили ванілін із використаних пластикових пляшок

Команда з Единбурзького університету використала у лабораторії кишкову паличку для перетворення терефталевої кислоти — молекули, отриманої з ПЕТ —...

«Яготинське для дітей» змінило дизайн пляшок дитячих йогуртів і кефіру

На відміну від скла, пластик не так легко б'ється, що особливо важливо для дітей молодшого віку, які можуть випадково...

Грибна бастурма. Гавайський стартап в’ялить яловичину із грибів

Генеральний директор Moku Foods Метт Фельдман почав розробляти в'ялене м'ясо з грибів на своїй домашній кухні з метою створення...

Світовий лідер ринку їжі купує розробника інноваційних ароматів

Revela, з річним обсягом продажів майже у $240 млн, доповнить глобальне портфоліо ароматів ADM у сегменті молочних ароматизаторів розміром...

Понад 1600 малозабезпечених літніх людей у Києві отримали продуктові набори за підтримки Corteva Agriscience та GlobalGiving

Завдяки цьому гранту було закуплено продуктові набори, які в зимовий період напередодні новорічних свят передали понад 1600 літнім киянам,...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Може вас зацікавити

Стартап додав відходи цукрової тростини у хліб, щоб покращити тісто

Род Льюїс, генеральний директор компанії, говорить, що разом з...

Співвласник «Галі Балуваної» запустив перший Multicook з фастфудом MultiBar у Лос-Анджелесі

Володимир Матвійчук, співвласник мережі магазинів заморожених страв «Галя Балувана»...

Стартап “вирощує” веганське карпаччо на відходах з кафетеріїв

Заснована у 2011 році Ян Віллемом Босманом Янсеном, компанія...

Суші з риби трирічної витримки: в Японії відродили 400-річний рецепт

У невеликому автентичному магазинчику з власним виробництвом протягом 18...

Їжа за часів блекаутів та інновації наперекір усьому: оголошено спікерів головної агріфуд-події New Food Summit 2024

У топі питань, які найбільше хвилюють виробників, дистриб’юторів харчових...

Вибір редактора
В продовження теми