Фінансування піде на розширення виробництва флагманського продукту під назвою Reishi
Компанія каже, що її мета – задовольнити попит на екологічно чисті матеріали та товари. Частину коштів вони спрямують на науково-дослідні роботи й розвиток технологій.
У MycoWorks говорять, що переповнені запитами від брендів, зацікавленими у використанні веганської шкіри.
З моменту запуску у 2013 році компанія двічі залучала крупне фінансування – $17 млн та $45 млн відповідно.
MycoWorks виробляє тканину, відмінну від пропозицій конкурентів. Стартап має власну біотехнологічну платформу, де розмножує корені грибів – міцелій. А вже його перетворює на розкішний матеріал.
«Міцелій — матеріал, який можна налаштувати, і багато інвесторів входять у цей простір, бо бачать його можливості», – поділився Метт Скаллін, генеральний директор MycoWorks.
Зараз своєю метою MycoWorks бачить масове виробництво, а фінансування є ключем до масштабування.
Частково це відбудеться завдяки новому виробничому заводу у Південній Кароліні, який, як очікується, запрацює протягом 12 місяців.
Він буде здатним виробляти кілька мільйонів квадратних футів міцелію на рік.
Також компанія уже має завод на західному узбережжі за межами Сан-Франциско, де нещодавно виготовила 10 000 лотків продукту.
Нагадаємо, раніше шкіра з ананасів стала сировиною для Nike, H&M та Hugo Boss.