Перша інновація за 75 років кришка для банок, яка відкривається одним пальцем

Американська компанія Consumer Convenience Technologies (CCT) розробила технологію EEASY Lid, яка стала першою інновацією у функціональності алюмінієвої кришки для банки за понад 75 років.

Незначним натисканням кнопки в центрі кришки з контейнера вивільняється вакуум, що дозволяє легко відкривати банку

Цей механізм робить рішення особливо корисним для людей з обмеженими можливостями.

До речі, після вивільнення вакууму кришка знову закривається натисканням кнопки з внутрішньої сторони, забезпечуючи свіжість вмісту, що залишився.

«Дослідження показали, що кришка EEASY Lid зменшує крутний момент, необхідний для відкручування кришки банки, більш ніж на 40% у порівнянні зі стандартними кришками і на 58% для традиційних кришок з вушками», — коментує Брендон Бах, президент CCT.

Наразі компанія веде переговори з великими брендами, бакаліями та виробниками, щоб вивести EEASY Lid на ринок. 

«Ми сподіваємося, що EEASY Lid з’явиться на ринку цього року», — додав він.

Бах підкреслює, що компанія пройшла через кілька дизайнерських спроб і поразок, перш ніж створити інклюзивну кришку від банки. 

«Протягом більш ніж восьми років досліджень і розробок один недолік, який нам довелося подолати, полягав у створенні кнопки, яку споживачі могли натиснути, щоб звільнити вакуум», — поділився він.

В ході попередніх тестувань 100% споживачів підтвердили, що кришку EEASY легко відкрити.

Жодному з них не було важко відкрити кришку EEASY, а 95% споживачів сказали, що кришка EEASY задовольнила їх потреби в порівнянні з традиційними кришками від банок.

Нагадаємо, одна із останніх іновацій у сфері упаковки створена їстівною.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Ринок бульбашкового чаю сягне $4 млрд. Гіганти готуються до буму

Якщо зараз цей сегмент оцінюється в $2,46 млрд (станом на 2023 р.), то до 2030-го він сягне $4,08 млрд. Середньорічні...

Суперпродукт майбутнього: із ряски роблять зелену ікру та збираються вирощувати на Марсі

Ряска (лемна, водяна сочевиця, або інколи навіть “зелена ікра”) – це вільноплавні прісноводні рослини, які ростуть зеленим килимом на...

Сторічна компанія запекла корисні білки у вафлі, щоб догодити підліткам

Високопротеїнові вафлі Eggo Fully Loaded містять 10 грамів білка в розрахунку на порцію Вафлі доступні у двох варіантах: Chocolate Chip...

Тренди foodtech: екологія, персоналізація та конопля

У топ угод за обсягом інвестицій все частіше потрапляють фудтех-стартапи, які відповідають новим запитам з боку споживачів. Серед них:Турбота...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Українська пивоварня отримала дві нагороди World Alcohol-Free Awards

Темне безалкогольне пиво Dark Non-alcohol (ABV 0,5%, IBU 13, Plato 7) отримало золоту медаль. Судді відзначили у ньому "аромати...

Може вас зацікавити

«Юпаркс» почала співпрацю ще з одним індустріальним парком, який входитиме у foоdtech-екосистему VOLIA

«Юпаркс» — провідна компанія, що спеціалізується на управлінні індустріальними...

Із чайного гриба створили нановолокно, яке замінить шкіру та пластик

Bucha Bio працює над двома матеріалами – Shorai та...

Раби баобаба: винайшли спортивний напій з додаванням плодів африканського дерева

Британський бренд Tribal Sports Nutrition вивів на ринок новий...

Вибір редактора
В продовження теми