Некомерційна організація World Animal Protection (WAP) зібрала дані та наголошує, що фактична цифра, ймовірно, значно вища та наближається до одного мільйона.
Благодійна організація промоніторила мережі ресторанів, які пропонують продукти Beyond Meat або Impossible Foods, – такі як Burger King і Panda Express.
WAP проаналізувала розміри порцій кожної мережі, скільки днів на рік вони зазвичай відкриті та скільки рослинної їжі вони, ймовірно, продають.
За найменшими оцінками, в 2021 році продовольчі рослинні гіганти врятували понад 211 000 свиней, 77 000 корів і 350 000 курей.
«Наша оцінка не враховує весь ринок продуктів рослинного походження, наприклад тих, що продаються в продуктових магазинах, продукти інших брендів або виготовлені власноруч. Та навіть продукти Beyond and Impossible, що пропонуються в інших типах ресторанів, які ми обійшли своєю увагою», – уточнюють у благодійній організації.
До слова, минулого року Impossible Foods розгорнула продажі своєї продукції в 20 000 продуктових магазинів – лише в 150 місцях.
Крім того, аналіз WAP не включає яйця або молочні продукти. Але дані, надані брендом продуктів рослинного походження Zero Egg, вказують на те, що ці цифри мають однаковий вплив.
Розглядаючи виключно продажі в власних ресторанах, Zero Egg виявив, що більше мільйона звичайних яєць були виключені з дієти США в 2021 році.
Нагадаємо, раніше Impossible Foods довів суму фінансування свого веганського м’ясного бренду до $2 млрд.