Бренд дебютував відразу з 50 продуктами: від сендвічів у форматі to go до готових страв і десертів.
Plant Revolution була натхненна існуючими клієнтами Morrisons, які просили більше веганських варіантів. Вони говорили, що так було легше прийняти рослинну дієту.
Morrisons націлений як на веганів, так і на всеїдних споживачів
Січень став ідеальним часом для запуску Plant Revolution, говорять представники мережі.
«Ми хочемо, щоб наші клієнти отримували задоволення від правильного харчування, незалежно від того, якої дієти вони дотримуються, – сказала Емілі Белл, бренд-менеджер Plant Revolution Morrisons. – Для тих, хто їсть рослинну їжу кілька разів на тиждень, повноцінних флексітаріанців і виключно веганів, наш новий асортимент Plant Revolution пропонує сміливі та захоплюючі смаки».
Новий асортимент буде конкурувати з іншими супермаркетами «великої четвірки» Великобританії — Tesco, Sainsbury’s і Asda.
Усі вони мають свої власний відбірний асортимент веганської їжі. Тому щоб бути більш конкурентним, Morrisons запропонує і бюджетні варіанти.
Веганський бренд має широкий смаковий профіль. Каррі з горіхом пенанг, безм’ясні страви, а також карамелізована цибуля та аранчіні — лише короткий список того, що чекає на британських споживачів.
Основою більшості продуктів є соєвий білок
Нагадаємо, гіганти ресторанної індустрії також стартували 2022 рік з веганським меню.
Джерело: Morrisons, Green Queen