«Цей тип цибулі ідеально підходить для того, щоб прибрати сльози з кухні, а солодкість чудово смакує до різноманітних страв, від салатів до гарячих блюд», – каже Пол Бідвелл, покупець цибулі в Waitrose.
Сорт цибулі Sunions з м’яким смаком розробляли протягом 30 років
Цибуля є одним з найбільш часто використовуваних інгредієнтів, ідеально підходить як основа для більшості страв.
Більшість кухарів мають власні методи запобігання сльозам, які течуть по щоках, щойно вони розрізають цибулину. Нприклад, її замочують в крижаній воді або кладуть у морозильну камеру перед приготуванням.
Існують навіть спеціальні окуляри, щоб протистояти слізному ефекту.
«Ми розуміємо, наскільки необхідна цибуля без сліз для наших клієнтів, тому раді запустити Sunions на полиці обраних магазинів», — каже Бідвелл.
Sunions була вперше розроблена та запущена в США, чотири роки тому. Торік кілька іспанських ритейлерів також помітили бренд.
Спочатку над розробкою сорту трудився сільськогосподарський гігант Bayer, тепер він належить хімічній компанії BASF, яка придбала частину насіннєвого та аграрного бізнесу.
Компанії стверджують, що Sunions не є генетично модифікованим, а продуктом десятиліть схрещування менш гострих штамів цибулі.
Нагадаємо, раніше NEWFOO.MEDIA розповідав, що українські мандрівники виготовляють під Львовом унікальні соуси, зокрема і з цибулею.