Пепероні без м’яса: гіганти ресторанної індустрії відзначили Новий рік переходом на рослинне меню

2022 рік відразу стартував з кількох запусків рослинного меню гігантами ресторанній індустрії. Chipotle оголосила, що їх фірмове чорізо на рослинній основі тепер доступне в ресторанах по всій країні, KFC разом з Beyond Meat запустила KFC Beyond Fried Chicken, а мережа Donatos доповнила меню пепероні на рослинній основі.

Запуски нових продуктів відбуваються у міру зростання попиту на рослинну дієту. 

Світовий ринок рослинного м’яса зростатиме більш ніж на 20% на рік до 2028 року, прогнозує ResearchandMarkets.com

Багато споживачів пообіцяли собі краще харчуватися на початку нового року, при цьому 70% з них вважають білок з рослинних джерел найздоровішим.

Опитування, проведене YouGov, показує, що 32% американців планують їсти більше рослинної/веганської їжі в 2022 році.

У своїй заяві Керол Паскуаріелло, старший віце-президент з маркетингу Donatos, сказала, що немає кращого часу для впровадження продукту на рослинній основі, ніж початок нового року, “коли багато людей вирішують зробити більш розумний вибір у харчуванні”.

Відповідно, ресторани намагаються краще впорядкувати своє меню під потреби споживачів. 

Хоча додавання рослинного білку може ускладнити роботу кухні, для закладів харчування це дасть новий трафік відвідувачів, які б хотіли замінити смажену курку зі своєї тарілки на щось інше.

Про те, що рослинні варіанти м’яса можуть стимулювати зростання у ресторанах швидкого обслуговування, говорить і Rabobank. Зокрема, про це йдеться в останньому звіті «Fake It, Till You Make It» – аналітики оптимістично налаштовані щодо потенціалу їжі рослинного походження. 

Нагадаємо, німці створили нову платформу, яка дозволить створювати нові види рослинного молока та м’яса за два тижні.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Протеїн із грибів допоможе Unilever збільшити продажі до 1 млрд євро

У Univever підрахували, що за минулий рік третину продовольчого обсягу становили продукти на рослинній основі.Зважаючи на те, що тенденція...

Веганські яйця, розроблені штучним інтелектом, виходять у супермаркети

Це допоможе вивести інноваційний замінник яєць у місцеві супермаркети та відкрити більше офлайн-каналів для просування продуктів бренду, основним із...

Андрій Зінчук: «Після нас майже всі виробники приправ, що маскувалися під екобренди, прибрали зі складу глутамат та ароматизатори»

Здається, що історія компанії Андрія Зінчука типова для багатьох українських компаній, які стали першовідкривачами ринків у 90-х та нульових:...

На орбітальних станціях з’являться біоректори для вирощування лабораторного м’яса

За словами співзасновника та головного операційного директора Micro Meat Вінсента Пріббла, відправка їжі в космос зараз коштує до 5000...

Cargill відкрила потужний центр для створення нової їжі — з 3D-друком та баром

Завдяки інвестиціям у $4 млн площа центру зросла вдвічі, до 3000 квадратних метрів Новий центр оснащений передовими технологіями. Тут є...

Danone, Michelin та Crédit Agricole будують платформу для створення їжі з грибків та бактерій

Цей новий центр зосередиться на точному бродінні — передовій технології виробництва сталих альтернатив продуктам тваринного та викопного походження.Точне бродіння...

Може вас зацікавити

Бобова бомба. Українська компанія виготовляє макарони з нуту та сочевиці, які готуються за 5 хвилин

Макарони з гороху та сочевиці виготовляються під брендом Happyroni,...

Французи створили кросівки із кукурудзи, винограду та кактусів. Їсти не можна

Як вихідний матеріал для виготовлення шкіри компанія використовує залишки...

Вибір редактора
В продовження теми