Запуски нових продуктів відбуваються у міру зростання попиту на рослинну дієту.
Світовий ринок рослинного м’яса зростатиме більш ніж на 20% на рік до 2028 року, прогнозує ResearchandMarkets.com
Багато споживачів пообіцяли собі краще харчуватися на початку нового року, при цьому 70% з них вважають білок з рослинних джерел найздоровішим.
Опитування, проведене YouGov, показує, що 32% американців планують їсти більше рослинної/веганської їжі в 2022 році.
У своїй заяві Керол Паскуаріелло, старший віце-президент з маркетингу Donatos, сказала, що немає кращого часу для впровадження продукту на рослинній основі, ніж початок нового року, “коли багато людей вирішують зробити більш розумний вибір у харчуванні”.
Відповідно, ресторани намагаються краще впорядкувати своє меню під потреби споживачів.
Хоча додавання рослинного білку може ускладнити роботу кухні, для закладів харчування це дасть новий трафік відвідувачів, які б хотіли замінити смажену курку зі своєї тарілки на щось інше.
Про те, що рослинні варіанти м’яса можуть стимулювати зростання у ресторанах швидкого обслуговування, говорить і Rabobank. Зокрема, про це йдеться в останньому звіті «Fake It, Till You Make It» – аналітики оптимістично налаштовані щодо потенціалу їжі рослинного походження.
Нагадаємо, німці створили нову платформу, яка дозволить створювати нові види рослинного молока та м’яса за два тижні.