Ізраїльський стартап створив перше у світі рослинне філе лосося, яке копіює справжню рибу

Ізраїльський харчовий стартап Plantish розробив на 100% рослинне філе лосося, яке повторює всі аспекти звичайної риби.

Це стало результатом запатентованої унікальної технології виробництва

Згодом філе можна буде виробляти у великих масштабах та за низькою вартістю для споживача, обіцяють в компанії.

Plantish заявила про себе на початку 2021 року після того, як він провела успішний раунд залучення інвестицій, отримавши $2 млн від TechAviv Founder Partners, а потім розробивши свій прототип. 

Компанія орієнтується на етичні принципи збереження океану, водночас пропонуючи поживну альтернативу справжній рибі.

Рослинне філе має таку ж харчову цінність, як і звичайний лосось, включаючи білок, омега-жири та вітаміни групи В. У рибі немає кісток, але у неї схожа структура і виглядає вона як справжній лосось.

При цьому рослинна риба не містить токсинів, які часто зустрічаються в звичайному філе, включаючи ртуть, мікропластик, гормони чи антибіотики.

«Наше бачення — стати провідним світовим брендом морепродуктів, — сказав Офек Рон, співзасновник і генеральний директор компанії. — І все це без шкоди для жодної риби».

Поряд з іншими альтернативами рибі, які пропонуються у вигляді фаршу, філе Plantish допомагає стартапу виділитися. Тим паче, що основний попит споживачі мають саме на цільну рибу, або філе — таким продуктам віддають перевагу 80% споживачів.

У компанії достеменно не розкривають технологію, проте зазначають, що риба виготовлена ​​з білків бобових і екстрактів водоростей та надрукована за допомогою технологій 3D.

Вперше споживачі скуштують рослинне філе лосося у 2022 році, а комерціалізація запланована на 2024 рік.

Нагадаємо, раніше newfood.ua повідомляв, що рослинна риба відтепер доступна в Україні.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Сонячна паляниця: нідерландська пекарня розробила хліб з вітаміном D

Проте це не є відповіддю на ажіотажний попит споживачів у часи коронакризи, мовляв, менше хворіють ті люди, у яких...

Почалися тести недорогого робота, який друкує персоналізовані торти

Нова машина Cake Writer дозволить споживачам створювати власне повідомлення та спостерігати, як воно за лічені хвилини з’являється на торті. Залежно...

Модні бренди шитимуть речі зі справжньої шкіри, яку вперше виростили в лабораторії

Цей матеріал було створено з використанням нової біореакторної системи, доводячи можливість повномасштабної комерціалізації виробничого процесу, говорять у компанії.Виробництво шкіри...

«Це» створило коктейльні ковбаски та шматочки «не бекону» з рослин

Продукт є одним із трьох у новій літній лінійці. Інші два – шматочки «This Isn't Bacon» (у перекладі –...

Рік із Glovo: що і як замовляли користувачі у 2024 році 

У грудні 2024 року глобальний Glovo перетнув позначку в 1 мільярд замовлень з моменту заснування компанії майже 10 років...

Кока-Кола дарує 1,5 млн пляшок напою сім’ям, що опинилися в складних ситуаціях

Ініціатива спрямована на підтримку родин, що опинились у складних життєвих обставинах, багатодітних сімей, внутрішньо переміщених осіб, людей похилого віку,...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

«Молочний альянс» та Українська молочна компанія спільно з БФ «Управляй Майбутнім» передали молочну продукцію польовому госпіталю

Група компаній «Молочний альянс», Українська молочна компанія та БФ «Управляй Майбутнім» об'єднали зусилля для підтримки українських захисників, які перебувають на лікуванні у Головному...

Може вас зацікавити

Колишній фіндиректор Kraftz Heinz створив вівсяне молоко, корисне для серця

Бренд розробив колишній фінансовий директор Kraftz Heinz Indonesia під...

Споживачі активно переходять на рослинні яйця: зростає ринок, з’являються нові продукти

Згідно з даними, зібраними некомерційною організацією Good Food Institute...

Нетрадиційна орієнтація: 70% споживачів заплатили б за клітинну курятину на четверть більше

Після того, як їм показали фотографії культивованого курячого продукту...

TikTok стає драйвером продажів ресторанів: 36% замовляє їжу, побачивши її в додатку

Близько 55% користувачів TikTok відповіли, що хотіли б відвідувати...

Вибір редактора
В продовження теми