Fresca — це гібрид коктейля-міксера, безалкогольного напою та газованої води без цукру та з нульовою калорійністю.
Fresca Mixed матиме широкий асортимент
Цей крок допоможе Coca-Cola, гіганту ринку безалкогольних напоїв, який продається в 200 країнах, потрапити у категорію альтернативних напоїв для дорослих вартістю $8 млрд.
До речі, сегмент дуже перспективний. За прогнозами, його щорічний приріст складатиме 17% у наступні три роки.
«Fresca дає споживачам смак та зручність – атрибути, які добре вписуються в сегмент алкогольних напоїв, і де ми можемо використати наш досвід», – говорить Білл Ньюлендс, президент і генеральний директор Constellation.
Очікується, що Fresca Mixed буде випущена цього року за рецептами, створеними шанувальниками продукту по всьому світу.
Коктейлі вироблятимуться та розповсюджуватимуться компанією Constellation, яка працює в США, Мексиці, Новій Зеландії та Італії.
«Ця угода дозволяє нам продовжувати розширення портфоліо напоїв преміум-класу таким чином, щоб забезпечити унікальні споживчі пропозиції, які включають насичений смак, різну алкогольну основу та функціональні переваги», — додали в компанії.
Нагадаємо, раніше стартап випустив коктейль з левовою гривою, який знижує стрес та навіть вагу.