Coca-Cola об’єдналася з виробником спирту, щоб вийти у сегмент алкогольних коктейлів

Компанія з виробництва алкогольних напоїв Constellation Brands оголосила про співпрацю з Coca-Cola для запуску оновленого бренду готових до вживання алкогольних коктейлів на основі спирту Fresca Mixed.

Fresca — це гібрид коктейля-міксера, безалкогольного напою та газованої води без цукру та з нульовою калорійністю. 

Fresca Mixed матиме широкий асортимент

Цей крок допоможе Coca-Cola, гіганту ринку безалкогольних напоїв, який продається в 200 країнах, потрапити у категорію альтернативних напоїв для дорослих вартістю $8 млрд.

До речі, сегмент дуже перспективний. За прогнозами, його щорічний приріст складатиме 17% у наступні три роки.

«Fresca дає споживачам смак та зручність – атрибути, які добре вписуються в сегмент алкогольних напоїв, і де ми можемо використати наш досвід», – говорить Білл Ньюлендс, президент і генеральний директор Constellation.

Очікується, що Fresca Mixed буде випущена цього року за рецептами, створеними шанувальниками продукту по всьому світу.

Коктейлі вироблятимуться та розповсюджуватимуться компанією Constellation, яка працює в США, Мексиці, Новій Зеландії та Італії. 

«Ця угода дозволяє нам продовжувати розширення портфоліо напоїв преміум-класу таким чином, щоб забезпечити унікальні споживчі пропозиції, які включають насичений смак, різну алкогольну основу та функціональні переваги», — додали в компанії.

Нагадаємо, раніше стартап випустив коктейль з левовою гривою, який знижує стрес та навіть вагу.

 Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Здорова їжа має межу витрат, а закуски стають повсякденними. ТОП-6 трендів в області харчування

Такі висновки зробили аналітики Pollock Communications та Today's Dietitian за результатами опитування 1165 дієтологів. Харчування споживачів дуже змінилися через COVID-19....

Генетично змінена соя виробляє казеїн та стане основою для моцарели

Стартап використає залучені кошти для комерціалізації своїх перших сирних продуктів на рослинній основі, включаючи моцарелу, яку виготовляє із сої,...

Вдалий стрибок: $6 млн на пельмені з лабораторної кенгурятини

Не яловичиною та свининою єдиною. У січні цього року австралійська компанія Vow Foods оголосила про отримання чергового траншу на...

Не заважають: ринок замінників яєць активно зростає, але гравців все ще мало

Розвитку сегменту сприяють активний попит на рослинні інгредієнти, а також збільшення чисельності веганів, вегетаріанців та флекситаріанців серед населення. Одначе на...

Понад 1600 малозабезпечених літніх людей у Києві отримали продуктові набори за підтримки Corteva Agriscience та GlobalGiving

Завдяки цьому гранту було закуплено продуктові набори, які в зимовий період напередодні новорічних свят передали понад 1600 літнім киянам,...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Може вас зацікавити

Компанія-виробник рослинного м’яса, яку підтримує Гейтс, готується до IPO за $7 млрд

Таке повідомлення з’явилися після того, як засновник і генеральний...

Стартап створив із мікроорганізмів їстівні штрих-коди

Канадська компанія Index Biosystems винайшла спосіб поєднати унікальне програмне...

Виробник корисних солодощів Bob Snail запускає нові продукти попри війну

Довгостроковий план Bob Snail – довести частку експорту до...

ТОП-25 цікавих фактів про кулінарію

Факт №1 – в Японії один із найпопулярніших десертів...

Вибір редактора
В продовження теми