GKI Group продемонструвала свою розробку на американській виставці CES 2022, а до цього випробувала у справжніх польових умовах — на корпоративних заходах.
Сесілія — це комбінація голосового помічника та анімованого комп’ютерного аватара — інтерфейсу для робота-бармена
Коли клієнт замовляє напій, його зустрічає бармен, який приймає замовлення за допомогою голосових команд.
Сесілія може подавати до 120 напоїв на годину (за умови, що клієнти не вступають у тривалі розмови), її зріст понад 2 метри, а сам автомат у нижній частині може зберігати до 70 літрів напоїв.
У певному сенсі поєднання голосового помічника з роботом-барменом є логічною еволюцією автоматизації приготування напоїв. Кожен, хто замовляв напій у хорошого бармена, знає, що дружня розмова є частиною посадової інструкції.
Навряд чи Сесілія зможе поспівчувати, що у вас було невдале побачення. Принаймні поки що. Але не важко уявити майбутнє, де дуже балакучі роботи спілкуватимуться з тими, хто прийшов до бару.
Нагадаємо, раніше newfood.ua повідомляв, що LoveCaf, стартап із Великобританії, розробив роботизовані автомати з продажу свіжозвареної кави. Щоб налагодити випуск машин стартап запустив кампанію по збору коштів на kickstarter.