Мікробний сир отримав $120 млн інвестицій, а компанія-виробник подорожчала в 10 разів

Ізраїльський технологічний стартап Remilk, який створює молочні продукти без корів, отримав свіжу фінансову підтримку в розмірі $120 млн.

Оцінка компанії зараз зросла до $325 млн – в 10 разів більше, ніж у минулому році. А її продажі до 2026 року досягнуть прогнозовано $600 млн. 

Оптимістичні оцінки були озвучені після підтвердження численних партнерських відносин із світовими виробниками молочної продукції та очікуваної комерціалізації в 2022 році.

У першому раунді залучення інвестицій Remilk отримав $11,3 млн. Вони були використані для збільшення планів виробництва та розподілу готового продукту. Тепер з виробниками молочної продукції підписані нерозкриті угоди, і компанія готова до комерційного запуску. 

Інвестиції в $120 млн будуть використані для сприяння повному розгортанню виробництва, доки компанія очікує схвалення міжнародних регуляторних органів.

Стартап із Тель-Авіва досяг успіху завдяки зосередженню на казеїні, отриманому мікробним способом за рахунок ферментації. В результаті був отриманий білок, з якого створюють сир з тим же смаком і продуктивністю, як і звичайні молочні продукти.

«Величезний розрив між сиром рослинного походження та справжнім сиром майже повністю нівельований міцелами казеїну», — сказав Авів Вольф, співзасновник і генеральний директор Remilk.

Використовуючи мікробну ферментацію, Remilk розробив спосіб реплікації казеїну тваринного походження. У результаті виходять молочні продукти, які, як стверджує компанія, «не відрізнити» від звичайних аналогів. 

Нагадаємо, раніше британці за допомогою бродіння розробили молоко третього покоління.

Джерела: Remilk, Green Queen

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Виробник кефіру створив напої з грибів, що зменшують тривожність та піднімають настрій

Адаптогенні напої є останнім доповненням до портфоліо ферментованих напоїв Lifeway з вівсом. У їх складі – десять живих і...

Чотири роки роботи для українців: як розвивається мережа магазинів «М’ясомаркет»

Магазини «М’ясомаркет» зʼявилися на ринку України у 2020 році. Їх спільно з партнерами-франчайзі запустила МХП, міжнародна компанія у сфері...

Нідерландський стартап створює протеїн із стебел помідорів та трави

Grassa отримала фінансування в рамках участі у змаганні для стартапів з перероблення побічних потоків садівництва на цінні протеїни, ферменти...

Між європейськими перспективами та українськими викликами: відкрито реєстрацію на головну агріфуд-конференцію року New Food Summit 2024

15-16 жовтня 2024 у Києві та онлайн відбудеться New Food Summit, який вже вдруге об’єднає головних гравців агро-, ритейл-...

IDS Ukraine за підсумками 2024 року встановила новий рекорд зі сплати податків

Компанія IDS Ukraine, провідний український виробник бутильованої води ТМ «Моршинська», «Миргородська» та інших відомих брендів напоїв, підбила підсумки 2024...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Може вас зацікавити

Пломбір із козячого молока та сири в кропиві — на Прикарпатті створюють незвичайні продукти

Морозиво з козячого молока — експеримент “Ми зупинилися тільки на...

Японці випустили чай та каву, що борються з вісцеральним жиром

Функціональні оздоровчі напої Healthya представлені готовим до вживання чаєм...

Корейці вперше в світі виростили у лабораторії японську креветку

Південнокорейська компанія CellMEAT успішно культивувала прототип креветок токто —...

$15 тис. за переїдання. У Китаї прийняли закон про марнотратство в їжі

Заходи щодо зменшення харчових відходів посилили після того, як...

На Закарпатті крафтярі роблять сушлики із м’яса та гарбузів

Це — 100% м’ясо, усушене за допомогою дегідратора на...

Вибір редактора
В продовження теми