Sunbrew дебютує в Канаді цього місяця, пізніше цього року з’явиться у Великобританії, а потім на інших ключових ринках Європи, Південної Америки та Азії.
Інноваційне пиво містить 30% добової норми вітаміну D (відповідно до канадських рекомендацій), і містить 60 калорій на порцію 330 мл.
Sunbrew виготовляється шляхом вилучення спирту з Corona Extra, а потім змішування безалкогольного пива з вітаміном D і натуральними ароматизаторами.
«Як бренд, який народився на пляжі, Corona в усьому, що ми робимо, тяжіє до природи. Ми віримо, що на вулиці люди найліпше розслабляються. Поніжитися на сонці – одна з речей, які люди найбільше люблять на природі, і бренд Corona завжди впроваджує інновації, щоб нагадувати їм про це відчуття», – сказав Феліпе Амбра, глобальний віце-президент Corona.
Використання вітаміну D в процесі пивоваріння означало подолання численних проблем, додав Бред Вівер, глобальний віце-президент з інноваційних досліджень і розробок AB InBev.
«Це було нелегко, оскільки вітамін D чутливий до кисню та світла і важкорозчинний у воді. Але завдяки постійним інвестиціям в інновації, дослідження та розробки, наша команда змогла створити єдине у світі безалкогольне пиво з вітаміном D, що надає унікальні можливості на ринку», – додав він.
Щоб підтримати запуск Sunbrew 0,0%, Corona готує креативну кампанію, яка відобразить насолоду від «Sunshine, Anytime»: знята на незайманому пляжі в Коста-Ріці, щоб відобразити життя на свіжому повітрі та енергію сонця.
Нагадаємо, раніше створили безалкогольне пиво з хмелю та кави.
Джерела: Corona, Beveragedaily