Безмолочний сир рекламували протягом кількох місяців. Першими його спробують споживачі у Великобританії. Решті доведеться почекати міжнародної експансії, але вона планується.
Міні-колеса з твердим сиром Babybel від Bel Brands за роки виробництва стали дійсно культовими. Впізнавані своїм червоним восковим покриттям і розміром, зручним для ланч-боксу, вони популярні серед споживачів різного віку.
Bel Brands довго дразнила споживачів звістками про розробку безмолочного варіанту
Фактичний випуск веганського Babybel відбувається у стратегічно важливий момент. Попит на альтернативні молочні продукти зараз помітно зріс. У 2020 році ринок веганського сиру оцінювався в $2,22 млрд із прогнозованим річним зростанням на 12,4% до 2028 року.
Ностальгічні бренди виявляються особливо популярними. До дебюту веганського Babybel паризький Bel Brands успішно запустив Boursin на рослинній основі у 2021 році.
«Протягом багатьох років ми спостерігали величезний попит на розробку веган-дружнього Babybel, — сказав Оллі Річмонд, бренд-менеджер Bel Brands. — Оскільки ринок рослинних продуктів продовжує істотно зростати, новий запуск ідеальний для задоволення споживчого апетиту».
Веганські Babybels створені на основі кокосової олії і не містять консервантів, мають високий рівень В12 і кальцію. Композиція доповнена традиційною восковою оболонкою зеленого кольору.
Vegan Babybels продаються в упаковках по п’ять штук за £2.00.
Нагадаємо, раніше для веганів створили сир за допомогою мікробів.