Штучний інтелект імітував смак справжньої курки з місива бамбуку, персиків та нуту

Чилійська компанія NotCo відтворила смак справжньою курки у своїй альтернативі з горохового протеїну, завдяки власній запатентованій платформі штучного інтелекту (ШІ) Giuseppe.

Нова розробка буде використана на створення нових продуктів і спершу буде запущена в Чилі, Аргентині та Бразилії, а згодом — у США й Канаді.

У 2021 році NotCo запатентували свою платформу ШІ Giuseppe, яку використовують для порівняння властивостей рослинних інгредієнтів при розробці нового продукту, щоб відтворити потрібні смак і текстуру.

«Нова курка» розроблена на основі поширеного у рослинному секторі горохового білка з менш застосовуваними інгредієнтами, як нут, бамбук та персики.

Виробники стверджують, що таке поєднання складників дозволило створити найбільш смачну веганську альтернативу на ринку.

Рослинна курка NotCo використовує на 86% менше води і зменшує викиди вуглекислого газу на 73% у порівнянні з тваринним аналогом.

Ідентична за смаком альтернатива буде використана у лінійці продуктів, що включають NotChickenNuggets, NotChickenBurger, NotChickenBurgerCrispy і NotChickenFillet.

«Коли я вперше спробував це, було важко повірити, що я насолоджуюся хрустістю, соковитістю та ароматом курки, приготовленої з фруктів і овочів», — прокоментував Денна Маєр, засновник Shake Shack, що є інвестором NotCo.

Нагадаємо, раніше чилійська компанія також заручилася фінансовою підтримкою Джеффа Безоса, котрий активно інвестує у рослинні стартапи.

Джерело: Green Queen

1 коментар

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Тренди у споживанні м’яса в Україні: виклики та перспективи

У сучасному світі м’ясна індустрія зазнає значних змін під впливом соціальних, економічних і технологічних факторів. Споживчі вподобання змінюються разом...

Напиши якось смачно: принтери з їстівними чорнилами тепер друкують по кілька зображень за раз

Відтепер обладнання працює на ручній подачі Це дозволяє за один підхід нанести зображення відразу на кілька десертів. Також система друку...

Українці створили їжу для екстремальних умов. Її беруть на Еверест, в Антарктиду та на фронт

ЇDLO була заснована у 2016 році підприємцями Іваном Кисилицею, Михайлом Темпером та Сергієм Андрєєвим.Продукти ЇDLO побували на Евересті та...

З бананів, кактусів, листя та зерна: 70 компаній намагаються перевинайти шкіру

За даними IDTechEx, понад 70 компаній у світі вже розробляють інноваційні матеріали, використовуючи найнесподіваніші джерела сировини — банани, листя...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Може вас зацікавити

Український бренд створив унікальний кефір, що зменшує втому

Особливість кефіру полягає у його консистенції: його можна їсти...

Стартап Hyundai зібрав $10 млн на завод з виробництва грибної шкіри

Гроші підуть на комерціалізацію штучної шкіри на основі міцелію...

Кава з лаймом. Концептуаліст Худо про нові ресторани, карантинну доставку та інстаграмну люстру

NEWFOOD поспілкувався зі співзасновником холдингу Андрієм Худо про нові...

$80 млрд до 2030 року: веганська їжа стає рутинним перекусом, ринок подвоюється

Зараз ця категорія оцінюється в $44,02 млрд.   З 2022 р....

Вибір редактора
В продовження теми