Нова розробка буде використана на створення нових продуктів і спершу буде запущена в Чилі, Аргентині та Бразилії, а згодом — у США й Канаді.
У 2021 році NotCo запатентували свою платформу ШІ Giuseppe, яку використовують для порівняння властивостей рослинних інгредієнтів при розробці нового продукту, щоб відтворити потрібні смак і текстуру.
«Нова курка» розроблена на основі поширеного у рослинному секторі горохового білка з менш застосовуваними інгредієнтами, як нут, бамбук та персики.
Виробники стверджують, що таке поєднання складників дозволило створити найбільш смачну веганську альтернативу на ринку.
Рослинна курка NotCo використовує на 86% менше води і зменшує викиди вуглекислого газу на 73% у порівнянні з тваринним аналогом.
Ідентична за смаком альтернатива буде використана у лінійці продуктів, що включають NotChickenNuggets, NotChickenBurger, NotChickenBurgerCrispy і NotChickenFillet.
«Коли я вперше спробував це, було важко повірити, що я насолоджуюся хрустістю, соковитістю та ароматом курки, приготовленої з фруктів і овочів», — прокоментував Денна Маєр, засновник Shake Shack, що є інвестором NotCo.
Нагадаємо, раніше чилійська компанія також заручилася фінансовою підтримкою Джеффа Безоса, котрий активно інвестує у рослинні стартапи.
Джерело: Green Queen
[…] приносили гравцям фудсегменту від $100 млн за раз, зазначає […]