Грибна шаурма та бурякові бургери — рослинна їжа підкорює гігантів ринку фаст-фуду

Рослинні пропозиції продовжують розширюватися в меню ресторанів, а великі гравці, такі як Impossible Foods і Beyond Meat, розширюють партнерські відносини з мережами швидкого харчування.

McDonald’s нещодавно оголосив про плани масштабного розширення в США свого рослинного бургеру «McPlant» з Beyond — слідом за Burger King, яка запустила Impossible Whopper.

Компанії почали тестування альтернативного бургера у восьми місцях у листопаді й продали достатньо McPlants — подекуди до 70 на день — щоб гарантувати розширення випробування нової позиції. 

Примітно, що локації були на малих і середніх ринках, де не можна очікувати великої кількості споживачів їжі рослинного походження, говорить Девід Бензакен, засновник і керуючий директор Mission: Plant.

«Збільшення доступності [McPlant] не тільки допомагає McDonald’s, але й нормалізує ідею про те, що споживання безм’ясних продуктів може бути частиною життя кожного», — сказав Бензакен.

Марі Молде, зареєстрований дієтолог Datassential, додає: «Більшість споживачів вважають, що рослинна їжа є кращою для планети, ніж м’ясо. Міленіали особливо вірять, що скорочення споживання м’яса та збільшення споживання рослинних продуктів позитивніше для нашого навколишнього середовища».

71% американців спробували принаймні один вид рослинного м’яса

«Я в захваті від інновацій з повноцінними рослинними продуктами, такими як фрукти, овочі, насіння та бобові, – сказав Молде. Це продукти, яких споживачі хочуть більше у своєму раціоні, а оператори реагують інноваціями, такими як грибна шаурма та бурякові бургери».

Нагадаємо, експерти очікують, що рослинна їжа вийде за рамки імітації м’яса.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Стартап розробив рослинне молоко з вишневих кісточок

Себастіон Єщко, один із співзасновників Kern Tec, розповів, що натхнення створити компанію з’явилося тоді, коли підприємці дізналися у місцевих...

Амстердамський виробник бургерів з мікроводоростей обіцяє влаштувати заколот на ринку їжі

Dutch Weed Burger заснована Марком Кулсомом і Лізет Крейшер, співавторами книг “Man Eat Plant” і “Dog Eat Plant”. У...

В Ефіопії з «фальшивих бананів» роблять хліб, що може нагодувати 100 млн людей

Рослина, яку називають енсет або «фальшивий банан», в Ефіопії є основним продуктом харчування приблизно для 20 млн людей, а...

Українське печиво з рідкісними грибами активує мозок та полегшує депресію

Їжовик відомий завдяки здатності відновлювати нейронні зв’язки, покращувати пам’ять і розумову діяльність. У компанії запевняють, що вживання цього гриба...

Найбільша українська мережа пекарень відкрила перший заклад у Празі

Заклад відкрився в самому центрі Праги в ТЦ Palladium, поруч із Карловим мостом. Площа становить 173 кв. м на...

Шістсотрічна українська солеварня випустила сирну сіль та шукає нового інвестора

Склад сирної солі включає різні сири, як от "Світанок", "Монастирський", сир із трюфелем, "Торба", "Годз", "Магура", "Верде" та "Чорна...

Може вас зацікавити

Стартап із Кембриджа створить промислові біореактори для вирощування «лабораторного» м’яса

Генеральний директор стартапу Джек Рейд вважає, що існуючі зараз...

Бренд холодного чаю створив розслабляючий напій з канабісом

Лінійка чаїв з канабісом дебютувала у Канаді наприкінці 2022...

Вибір редактора
В продовження теми