Грибна шаурма та бурякові бургери — рослинна їжа підкорює гігантів ринку фаст-фуду

Рослинні пропозиції продовжують розширюватися в меню ресторанів, а великі гравці, такі як Impossible Foods і Beyond Meat, розширюють партнерські відносини з мережами швидкого харчування.

McDonald’s нещодавно оголосив про плани масштабного розширення в США свого рослинного бургеру «McPlant» з Beyond — слідом за Burger King, яка запустила Impossible Whopper.

Компанії почали тестування альтернативного бургера у восьми місцях у листопаді й продали достатньо McPlants — подекуди до 70 на день — щоб гарантувати розширення випробування нової позиції. 

Примітно, що локації були на малих і середніх ринках, де не можна очікувати великої кількості споживачів їжі рослинного походження, говорить Девід Бензакен, засновник і керуючий директор Mission: Plant.

«Збільшення доступності [McPlant] не тільки допомагає McDonald’s, але й нормалізує ідею про те, що споживання безм’ясних продуктів може бути частиною життя кожного», — сказав Бензакен.

Марі Молде, зареєстрований дієтолог Datassential, додає: «Більшість споживачів вважають, що рослинна їжа є кращою для планети, ніж м’ясо. Міленіали особливо вірять, що скорочення споживання м’яса та збільшення споживання рослинних продуктів позитивніше для нашого навколишнього середовища».

71% американців спробували принаймні один вид рослинного м’яса

«Я в захваті від інновацій з повноцінними рослинними продуктами, такими як фрукти, овочі, насіння та бобові, – сказав Молде. Це продукти, яких споживачі хочуть більше у своєму раціоні, а оператори реагують інноваціями, такими як грибна шаурма та бурякові бургери».

Нагадаємо, експерти очікують, що рослинна їжа вийде за рамки імітації м’яса.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Стартап створив каву із жита, кореня кульбаби та чорної смородини

Northern Wonder, заснована в 2021 р., використовує комбінацію нетропічних інгредієнтів, щоб створити альтернативу каві «без вирубки лісів».  Це уже друга...

10 000 хлібин отримали мешканці прифронтових територій від Good Bread за підтримки Corteva та GlobalGiving

Міжнародна науково-технологічна сільськогосподарська компанія Corteva Agriscience у партнерстві з GlobalGiving виділила грант інклюзивній пекарні Good Bread на виготовлення понад...

Скандинави питимуть український іван-чай, ферментований за традиційними рецептами

Цього року компанія прийняла участь у найбільшій скандинавській виставці Nordic Organic Food Fair 2022, яка проходила у Швеції.Ринок Скандинавії...

Якщо припече. Створена самонагрівальна банка для кави

Щоб активувати процес нагрівання, необхідно покрутити дно банки і струсити кілька разів. Це активує хімічну реакцію, яка зігріває напій.Споживачі...

Українське крафтове пиво отримало нагороду World Beer Award

Два сорти пива від власної крафтової броварні «Сільпо» Beermaster Brewery здобули відзнаку World Beer Award в одразу двох категоріях:золото в...

Mars інвестує $2 млрд у виробництво в США

Нові інвестиції Mars спрямовані на зміцнення виробничої інфраструктури та впровадження інновацій у портфоліо з понад 40 брендів — від...

IDS Ukraine у І півріччі 2025 року сплатила на третину більше податків

За підсумками діяльності в першому півріччі 2025 року група IDS Ukraine та її ключові підприємства сплатили понад 492,6 млн...

HD-group випустила лінійку крафтових хлібів

Для випікання хліба в компанії використовують лише натуральні інгредієнти високої якості. Жодних штучних добавок, поліпшувачів борошна чи прискорювачів закваски....

Може вас зацікавити

За сім років гамбургери на клітинній основі здешевшали у 28 000 разів

Після того, як голандська компанія Mosa Meat представила перший...

Що їсти веганам на Різдво: 12 страв для святкового столу

Якщо ви хочете влаштувати святкову вечерю без продуктів тваринного...

Штучний інтелект винайшов харчову добавку, яка діє як грудне молоко

Інгредієнти будуть продаватися під торговою маркою Maolactin. Вони є...

Повернення вина в пакетах. ТОП-6 свіжих трендів на ринку напоїв

Чим і як тамуватимемо спрагу в 2021 році? Без...

Олексій Коваленко, засновник бренду «Епікур» про те, як заробити репутацію і гроші на філософії щастя

Навіть у повсякденному житті ця людина носить одяг корпоративного...

Вибір редактора
В продовження теми