Солодощі з конфетті, конусна піца та гібридні круасани — в 2022 роцi настане нова ера випічки

Споживачі, які під час ковід-пандемії експериментували вдома з випічкою, готові відмовитися від цієї затії та повернутися до продуктів, які виготовляють промислові пекарні.

Але це має бути щось особливе – споживачі шукають нових смаків, текстур, кольорів та нового досвіду, який би приніс необхідну порцію розваг і задоволення для ментального здоров’я. 

Світовий виробник солодощів, група компаній Barry Callebaut, звертає увагу, що зазвичай чогось подібного споживачі шукали на свята. Урочистості завжди були важливими для пекарської категорії, але цього року це виллється в щось більше

Виробник шоколаду очікує, що у 2022 році споживачі шукатимуть якомога більше «конфетті, блискіток, сезонних смаків та нових форматів, які приносять щастя». Це можуть бути дошки для десертів, набори для декорування печива та багато іншого.

Вони також шукатимуть хлібобулочні вироби з унікальною текстурою.

Тяга до пригод змушує споживачів бути вигадливими

Наприклад, у звіті про тенденції 2022 року від компанії Yelp звертається увага на зростання попиту на конусні піци у цілих півтора рази.  

Згідно зі звітом Yelp, споживачі також шукають надихаючі нові враження від випічки за кордоном.

Наприклад, було виявлено, що кількість пошукових запитів для хліба calic – корейського варіанту з часником, сиром та хліба на заквасці – зросла на 1269%, пошуки croffles – гібриду круасанів і вафель із Південної Кореї – зросли на 1505%, а пошуки яєчного хліба, як то бріош і хала, зросли на 457%.

Нагадаємо, раніше британці радили зустрічати свята з молюсками та водоростями – замість смаженої індички.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Естонський стартап створив перше у світі молоко із насіння соняшнику

Ця інновація відповідає вимогам сучасного ринку щодо екологічності та зниження впливу на довкілля, а також  пропонує унікальний продукт, який...

Корінна японська рослина замінить консервант у ковбасі та зменшить канцерогенний вплив

Група вчених випробувала продукти з використанням екстракту споришу японського, виготовленого італійською компанією Nutraceutica проти традиційно обробленого червоного та білого...

Найкращі вітаміни в зимовий період: як поповнити запаси природним чином

З урахуванням особливостей зимового періоду питання правильного вибору вітамінів та складання збалансованого раціону вимагає підвищеної уваги. Причина полягає в...

Харчові тренди, які впливатимуть на майбутнє

Щоб насолодитися смаками та дослідити нові кордони гастрономії, заглибмося в найочікуваніші харчові тренди, які захопили світове бачення цього року...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Може вас зацікавити

Український бренд створив унікальний кефір, що зменшує втому

Особливість кефіру полягає у його консистенції: його можна їсти...

Нідерландська селекційна компанія створила огірки, які можна смажити

Після приготування огірки лишаються твердим і хрустким Розробник стверджує, що...

Виробник лабораторної курятини вирощуватиме мільйони кілограмів м’яса на рік

Завод вироблятиме курячі продукти, вирощені на клітинах, з потужністю...

Одна з найстаріших агрокомпаній США інвестує у сировину для рослинного м’яса

Заснована в 1977 році, сьогодні компанія Sojaprotein має торгові...

Фуа-гра із цвілі, грибів та сої: світові компанії створюють інноваційні рецепти делікатесу

Фуа-гра є суперечливим і розкішним кулінарним виробом, виготовленим із...

Вибір редактора
В продовження теми