Але це має бути щось особливе – споживачі шукають нових смаків, текстур, кольорів та нового досвіду, який би приніс необхідну порцію розваг і задоволення для ментального здоров’я.
Світовий виробник солодощів, група компаній Barry Callebaut, звертає увагу, що зазвичай чогось подібного споживачі шукали на свята. Урочистості завжди були важливими для пекарської категорії, але цього року це виллється в щось більше
Виробник шоколаду очікує, що у 2022 році споживачі шукатимуть якомога більше «конфетті, блискіток, сезонних смаків та нових форматів, які приносять щастя». Це можуть бути дошки для десертів, набори для декорування печива та багато іншого.
Вони також шукатимуть хлібобулочні вироби з унікальною текстурою.
Тяга до пригод змушує споживачів бути вигадливими
Наприклад, у звіті про тенденції 2022 року від компанії Yelp звертається увага на зростання попиту на конусні піци у цілих півтора рази.
Згідно зі звітом Yelp, споживачі також шукають надихаючі нові враження від випічки за кордоном.
Наприклад, було виявлено, що кількість пошукових запитів для хліба calic – корейського варіанту з часником, сиром та хліба на заквасці – зросла на 1269%, пошуки croffles – гібриду круасанів і вафель із Південної Кореї – зросли на 1505%, а пошуки яєчного хліба, як то бріош і хала, зросли на 457%.
Нагадаємо, раніше британці радили зустрічати свята з молюсками та водоростями – замість смаженої індички.