Солодощі з конфетті, конусна піца та гібридні круасани — в 2022 роцi настане нова ера випічки

Споживачі, які під час ковід-пандемії експериментували вдома з випічкою, готові відмовитися від цієї затії та повернутися до продуктів, які виготовляють промислові пекарні.

Але це має бути щось особливе – споживачі шукають нових смаків, текстур, кольорів та нового досвіду, який би приніс необхідну порцію розваг і задоволення для ментального здоров’я. 

Світовий виробник солодощів, група компаній Barry Callebaut, звертає увагу, що зазвичай чогось подібного споживачі шукали на свята. Урочистості завжди були важливими для пекарської категорії, але цього року це виллється в щось більше

Виробник шоколаду очікує, що у 2022 році споживачі шукатимуть якомога більше «конфетті, блискіток, сезонних смаків та нових форматів, які приносять щастя». Це можуть бути дошки для десертів, набори для декорування печива та багато іншого.

Вони також шукатимуть хлібобулочні вироби з унікальною текстурою.

Тяга до пригод змушує споживачів бути вигадливими

Наприклад, у звіті про тенденції 2022 року від компанії Yelp звертається увага на зростання попиту на конусні піци у цілих півтора рази.  

Згідно зі звітом Yelp, споживачі також шукають надихаючі нові враження від випічки за кордоном.

Наприклад, було виявлено, що кількість пошукових запитів для хліба calic – корейського варіанту з часником, сиром та хліба на заквасці – зросла на 1269%, пошуки croffles – гібриду круасанів і вафель із Південної Кореї – зросли на 1505%, а пошуки яєчного хліба, як то бріош і хала, зросли на 457%.

Нагадаємо, раніше британці радили зустрічати свята з молюсками та водоростями – замість смаженої індички.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Технології переробки відходів: методи переробки та інноваційне обладнання

Вторинними називають ресурси, які після первинного використання можуть бути використані повторно. Наприклад, як сировина для виробництва. Для її переробки...

Роботи-магазини “за викликом” запрацюють у 2025-му. Всі покупки – через смартфон

Автономний магазин Haven буде доступний для роздрібних партнерів, починаючи з 2025 року.На відміну від існуючих на ринку мобільних кіосків...

Mitsubishi разом з ізраїльським стартапом годуватиме японців клітинними стейками

Mitsubishi доєдналася до просування футуристичної страви, адже її харчовий підрозділ здобув неабиякий досвід у біотехнологічних процесах, фірмовому виробництві продуктів...

Дегустація допомогла шанхайському стартапу зібрати мільйони на просування лабораторної свинини

Раунд очолив ZhenFund, створений китайськими технологічними гігантами (на ранніх термінах фонд також підтримував Apple, Google та Instagram). Серед інших...

Як змінився ресторанний ринок України у 2024 році — дослідження

Виторг закладів громадського харчування України у 2024 році зріс на 10% у порівнянні з 2023 роком, середній чек —...

«Чорноморка» запускає автомати для продажу устриць

У січні в столичному ТРЦ Respublika Park відкриється новий ресторан «Чорноморка» з новою послугою — автоматом з устрицями.У компанії...

Співвласник «Галі Балуваної» запустив перший Multicook з фастфудом MultiBar у Лос-Анджелесі

Володимир Матвійчук, співвласник мережі магазинів заморожених страв «Галя Балувана» запустив перший Multicook з фастфудом MultiBar у Лос-Анджелесі. Про це...

Дослідження: ринок кормів для домашніх тварин відновився і зростає

Глобальне зростання pet foodСвітовий ринок кормів для домашніх тварин швидко зростає. За оцінками Mordor Intelligence, у 2024 році його...

Може вас зацікавити

Чайний гриб та віскі — мрія пострадянських бебі-бумерів стала реальністю

«Чайна індустрія стрімко розвивається, і росте швидше ніж кава,...

Чіпскоїн. Pringles продає віртуальні чіпси за криптовалюту

Свою пропозицію компанія називає CryptoCrisp. Об’єм випуску серії з...

Кенійці випустили жувальну гумку з активованим вугіллям. Розробка тривала 2 роки

Kenafric розпочинав свою діяльність як взуттєвий бізнес, а наразі...

Українці спекли найдорожчий хліб у світі. Скуштувати можна до 5 листопада

«Це — найдорожча і найцінніша страва у світі, адже...

Сервіс Glovo розпочав співпрацю з АТБ. Допомогли американські технології

Щоб інтегрувати в додаток АТБ, компанії скористалися технологією Corezoid...

Вибір редактора
В продовження теми