Компанія співпрацює з сертифікованими комерційними кухнями, щоб приготувати та доставити корисні страви на робочі місця.
Платформа на основі штучного інтелекту отримує дані про терміни придатності кожного салату, супу чи напою в режимі реального часу на кожному етапі ланцюга поставок.
Після того, як кухарі приготують окремо упаковані страви із свіжих продуктів, до зовнішньої сторони упаковки прикріплюється мітка радіочастотної ідентифікації (RFID).
Вся важлива інформація, як от назва страви, інгредієнти та термін придатності, надсилається RFID в центр обробки даних компанії.
Також стартап розробив власний комплект обладнання, який можна встановити в будь-який прилад для зберігання продуктів без необхідності розробки смарт-холодильника.
Апаратна система складається зі сканерів, які відслідковують наявність їжі та її терміни придатності.
На основі отриманих даних, платформа аналізує харчову поведінку споживачів для забезпечення їх якісним та безвідходним харчуванням.
Є випадки, коли споживач, маючи індивідуальні уподобання чи алергію, використовує лише частину їжі з готової страви, а решта — йде у смітник.
FooDoo.ai відзначили, що їм вдалося зменшити витрати їжі з 40% до 17%.
Нагадаємо, Nestle будує новий центр за $52 млн для доставки готових страв.
Джерело: The Spoon