Смажену індичку на святковому столі пропонують замінити молюсками та водоростями

58% британських споживачів у віці до 30 років вважають, що традиція їсти індичку та фаршировану свинину надто застаріла.

Фактично, 39% респондентів – віком від 18 до 30 років — сказали, що ніколи не їдять індичку, 88% «терпіти не можуть» брюссельську капусту, а 27% ніколи б не торкнулися фаршированої свинини.

Дослідження було проведено на замовлення виробника рослинного м’яса Dopsu. 

Було виявлено, що 21% опитаних покупців покоління Z воліли б замовити піцу на Різдво, 17% вибрали б китайську їжу, 16% — каррі.

Навіть серед тих, хто дотримується класичної святкової феєрії, популярною стають сучасні тренди у їжі, зокрема додавання рослинних варіантів: 20% опитаних готують овочеву начинку та підливу, а 16% вибирають альтернативу рослинному м’ясу в якості основного продукту. 

«Це дослідження є захоплюючим, оскільки воно показує, як зміна дієти впливає на те, що ми їмо в рамках однієї з найбільших харчових традицій року. Цікаво бачити, як молоді британці цього року вирішують їсти зовсім іншу їжу», — сказала Ебігейл Флінн, бренд-менеджер Dopsu.

Заодно прибічникам нових трендів на ринку їжі пропонують неочікувані альтернативи. Зокрема, індичку на новорічному столі можна замінити двостулковими молюсками, іжею з водоростей та бобами фава.

За словами доктора Девіда Віллера, наукового співробітника кафедри зоології Кембриджського університету, двостулкові молюски можуть стати альтернативою яловичині, забезпечуючи при цьому низку екологічних переваг.

При цьому вони забезпечують здорове харчування. У них низька калорійність, але багато білка, вітаміну В12, селену, цинку та магнію. 

«Молюски та устриці досить вигідно відрізняються від інших альтернатив, таких як комахи, мають найкращий профіль харчування та менший вплив на навколишнє середовище», — сказав експерт.

Аналогічно в раціон можна ввести водорості, 50 з яких уже використовуються у комерційних цілях.

Нагадаємо, раніше голландці виростили золоті водорості, які можуть стати заміною м’ясу.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Луддити на марші: влада Нідерландів штучно стримує попит на рослинне молоко

Wakker Dier провела аналіз розвитку середніх цін на літр молока в супермаркетах Albert Heijn, Aldi, DekaMarkt, Dirk, Hoogvliet, Jumbo,...

З брокколі та чорниці створили перший коктейль, що стабілізує рівень цукру в крові

Це перший у своєму роді напій, розроблений для забезпечення повноцінного рослинного харчування людей з цукровим діабетом.Було доведено, що він...

Українка створює шоколад на гречаному чаї з амарантом

Юлія – кондитер. Говорить, що створювати десерти вручну почала, оскільки у доньки була алергія. Перш ніж зайнятися виробництвом шоколаду, вона...

«Сміливці, які працюють на перемогу»: переможці конкурсу «Роби своє з Kurator» презентували власні ініціативи

Десять переможців конкурсу «Роби своє з Kurator» із Київської, Дніпропетровської, Полтавської та Черкаської областей отримали свої нагороди та розповіли...

У Франції почали шити люксові сумки зі шкіри, вирощеної із клітин

Шляхом нового фінансування компанія планує збільшити команду та розробити обладнання для масштабування виробництва.Faircraft базується в Парижі й вже працює...

Чорна піца та рожевий багет: як «Сільпо» додає кольору Чорній п’ятниці

Мережа супермаркетів «Сільпо» вирішила додати фарб Чорній п’ятниці та запропонувати альтернативу традиційному шопінг-хаосу. З 23 по 30 листопада «Сільпо»...

Сирна «Корона» та кульки у чорному перці — українські сири, які визнав світ

5 листопада в Португалії, місті Візеу, офіційно завершився міжнародний сирний конкурс World Cheese Awards 2024. Цього року на конкурсі...

Тренди у споживанні м’яса в Україні: виклики та перспективи

У сучасному світі м’ясна індустрія зазнає значних змін під впливом соціальних, економічних і технологічних факторів. Споживчі вподобання змінюються разом...

Може вас зацікавити

Веганське в’ялене м’ясо для собак — американський виробник енергетиків створив новий продукт

Clif Bar & Company, американський виробник енергетичних закусок та...

50% споживачів готові доплачувати за корисну та місцеву їжу: про тренди майбутнього

Такі результати глобального дослідження, отримані міжнародною консалтинговою компанією PwC....

Стартап роздає морозиво з молока, яке створюють мікроби

Щоб познайомити споживачів з новим для них продуктом, американська...

Євген Клопотенко: «Спогади дитинства — одна з найважливіших складових смачної їжі»

Євген Клопотенко — рок-стар української кулінарії. Саме він захистив...

Вибір редактора
В продовження теми